Bir insanı çok sevdim ondan başkasını gözüm görmüyor ne yapmalıyım?

Asla ama asla olamayacak birisi şu an nişanlandı zaten o da beni seviyordu olmayacağını bildiği için başkası ile nişanlandı ben öyle yapamıyorum kimseyi içim almıyor bende mi sıkıntı bilmiyorum ne yapmam gerek canım çok yanıyor onu unutmak istiyorum ama aileden dolayı sürekli burnumun dibinde nişanına bile gittim
Bir insanı çok sevdim ondan başkasını gözüm görmüyor ne yapmalıyım?
Cevapla