Sevgilimi çok darladım kıskandım kontrol etmeye çalıştım hesabını ben değilim diyerek?

Bu en sinir olduğum şey dedi ama ben yine de yaptım sonra ben olduğumu söyledim öfkemize kurban olduk boşuna uzak duruyoruz dedim aldatmadım etmedim merak ettim sadece deidm özür dilemedim çünkü zamanında kendimden çok taviz verdiğim için bu hale geldim bu yüzden yazmıyorum sana karşı gram duygum kalmadı dedi haklı olduğumu biliyorum o yüzden susuyorum. Sizce geri döner mi😔 erkek arkadaşlarımı veya mesajlarımı da o kontrol ediyodu benden farkı yok sorguluyodu merak ediyodu ama bej onun kadar ilişkiyi bitirecek düzeye getirmedim çok yazsa darlasa sessize alırdım çok sinirimi bozsa benim gibi incelese bitirsem bile engellemezdim:( o incelemek isteyince hep hayır dedim burada kapandı konu... İletişimi kesmeye devam etmeli miyim beni hiçbir yerden takip etmiyor o yüzden yapabileceğim bişi de yok

Sevgilimi çok darladım kıskandım kontrol etmeye çalıştım hesabını ben değilim diyerek?
Cevapla