Beni kıskandırmaya çalışan sevgilimi terketmekle iyi yaptım mı?

Beni kıskandırmaya çalıştı. Ben de terkettim. Mal gibi kaldı. Sürekli özür diliyor ama hiçbir şekilde geri dönmeyeceğim. Bıktım şu kızların kıskandırmaya çalışmalarından. Bu şekilde daha önce de başka bir kızı terketmiştim. Bir sene peşinde dolandı ama iş işten geçti.
Kızlar, bu kıskandırma ergenliğinden ne zaman kurtulacaksınız?
Beni kıskandırmaya çalışan sevgilimi terketmekle iyi yaptım mı?
Cevapla