Artık sabrımın son noktasına geldim, ne yapacağım?

O kadar dolu, stresli, kırgın ve sinirliyim ki. Uzak mesafe ilişkim var 3 yıllık ve erkek arkadaşım artık iyice alıştı, değişti ilişkimizin başındaki çabalayan, kırılmamam için dikkatli olan kişi yok. Hep kıran, her şeyim gözüne batan, her sinirini benden çıkaran birine dönüştü. Ne yapacağım çok sinirliyim hep ayrılıkla tehdit ediyor kafayı yemek üzereyim çok sevmesem çoktan bitirmiştim. Ağlıyorum, her gün stresten delirmek üzereyim artık.
Güncellemeler
+1 yıl
Düzelsin, bana kötü davranmasın, benden ayrılmasın diye çabalamaktan çok yoruldum.
Artık sabrımın son noktasına geldim, ne yapacağım?
Cevapla