Sevgilim beni asla anlamıyor, haftada en az iki kere tartışıyoruz. Ayrılmalı mıyım?

iliskimiz asiri toxic ama birbirimizi cok seviyoruz. her sorunu oldugunda ben de ona notr sekilde yaklasiyorum. sizce dogru degil mi? o uzgunken ona keyifle yaklasirsam kotu hissederim ama o anlamak istemiyor. haftada en az 2 kez tartisiyoruz. ayrilmali miyim ya da haksiz miyim?

Sevgilim beni asla anlamıyor, haftada en az iki kere tartışıyoruz. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla