Sevgilim bana 4 saat boyunca yazmadı. Konuyu uzatmalı mıyım?

Sevgilim bana 4 saat boyunca yazmadı sorduğumda sanayide olduğunu oradan oraya koşuşturduğunu söylüyor tabii ki de bunu her zaman yapmıyor fakat böyle olduğu zaman insan kendini çok değersiz hissediyor ve ister istemez üzülüyor Sizce çok mu abartıyorum? Bir mesaj yazmak bu kadar zor olmamalı bence

Güncellemeler
+1 yıl
Aldatılmışım arkadaşlar haberiniz olsun.
Sevgilim bana 4 saat boyunca yazmadı. Konuyu uzatmalı mıyım?
Cevapla