Sevdiğim kıza açıldım ama 4 gündür yazmadı. Ne yapmalıyım?

Sevdigim kiza acildim ama sohbeti en son mesaj begendi olarak birakabildim. Cunku yazmak ister diye dusundum illa ama yazmadi 4 gundur. Napiyim yüzsüz olmaz miyim yazarsam bu sefer , cunku seviyorum ve o yazmicak gibi?

Sevdiğim kıza açıldım ama 4 gündür yazmadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla