Kıza 4 gün yazmadım diye beni engellemiş. Normal mi bu kız ya?

Bir tane uygulama üzerinden bir kızla tanıştım. 3 gün felan konuştuk, bayağı samimi arkadaş gibi olduk. Ben 4 gün yazmadım, canım sıkkındı felan, tabi o da yazmadı. Şimdi baktım engel atmış. Yaptığı terbiyesizlik değil mi?
Kıza 4 gün yazmadım diye beni engellemiş. Normal mi bu kız ya?
Cevapla