Sizce bazı kadınlar işlerden kaçmak için bahane bulup nafaka için bosaniyorlar midir?

Gerçekten şiddet ya da kötülük yaşadığı için boşanan kişiler mutlaka var. Ama bana öyle geliyor ki artık bazı günümüz kadınları yan bakti, çamura batti herhangi bir bahane bulup erkeğin kahrını çekmeden yalnız başına para yemek için bosandiklarini düşünüyorum. Bosanmak istemeyen ne olursa olsun bosanmiyor kötülük şiddet aldatma yaşamadıkca bence. Kendi cinsiyetim olduğu halde sinir oluyorum bu tip kadınlara.
Sizce bazı kadınlar işlerden kaçmak için bahane bulup nafaka için bosaniyorlar midir?
Cevapla