Sevgilimin manken gibi arkadaşları beni çok kötü hissettiriyor?

merhaba millet konuya giriyorum. yaklaşık 1,5 yıldır süren bir ilişkim var ve erkek arkadaşımı da çok seviyorum. erkek arkadaşım toplumun standartlarına uyan yakışıklı, uzun boylu, sosyal karizmatik birisi. ideal erkek tipi gibi düşünebilirsiniz, sosyal olduğu için de hayatının bu zamanına kadar her ortamda bir sürü arkadaşı olmuş ve hala da var çok geniş gruplar içerisinde. arkadaş grupları genellikle kız-erkek karışık zaten üniversite ortamı olduğu için. bu zamana kadar kendimi hiçbir zaman aşırı özgüvensiz hissetmedim asla her ortama atlayan veya "çok güzelim" gibi takılan bir insan değildim ama ortalama olduğumu düşünüyordum normal birisiyim gibi. ama açıkçası erkek arkadaşımın arkadaş çevresindeki kızlar beni aşırı pasif hissettiriyor. hepsi manken gibi uzun boylu, uzun saçlı, bol makyajlı tipler. tavırları da benden çok üstte ayrıca aramızda maddi durumdan da farklılıklar var. ciltleri de porselen gibi. örneğin benim boyum 1.66 türkiyedeki kadın boy standartlarında saçlarım kahverengi çillerim var yeşil gözlüyüm. zayıfım ama öyle çok belli olan bir şey yok büyük göğüs büyük kalça gibi bir fiziğim yok normalim yani. genellikle de bol tişört bol pantolon gömlek tarzı şeyler giyerim arada kısa tişört veya etek giydiğimde olur ama o tarz kıyafetlerde pek rahat hissetmem. ayrıca yıllardır sivilce sorunum vardı artık ergenliğim bittiği için çok azaldılar ama hala bazı sıkıntılarım var. sevgilimin arkadaşları mavi gözlü sarışın veya kızıl saçlı büyük göğüslü uzun boylu sürekli etek ve crop giyen tiplerden ve abartmıyorum manken gibiler. sürekli ilgi odağı oldukları için de geçmişte bir sürü sevgilileri olmuş ve çoğunun da birden fazla flörtü var. benim lisede hoşlandığım insanlar olmuştu ama bu erkek arkadaşım 2. sevgilim. erkek arkadaşım arkadaşlarıyla dışarı çıktığında beni de çağırıyor ben de gidiyorum ama bu kızlar hep ordalar bir keresinde danslı müzikli bir mekana gittik bütün kızlar etek giymişler dans ediyorlar şarkı söylüyorlar içki içiyorlardı ama ben öylece oturup izledim onları. çok kızıyorum kendime ben neden onlar gibi olamıyorum diye bazen çok sorguluyorum sevgilim etrafında bunca seksi kız varken neden benimle beraber olmayı seçti diye. artık gitmek istemiyorum onların yanına bu yüzden de bazen tartışıyoruz. bir tanesi de sevgilimin liseden arkadaşı o da bahsettiğim kız tiplerinden sevgilim o benim en yakınlarımdan ailelerimiz yıllardır arkadaş falan diyip duruyor ama arada onlar da kalmaya gidiyor ve marifet gibi bana anlatıyor. ve fark ediyorum bu bahsettiğim kızlar kendi aralarında beni çekiştiriyorlar hatta bu bahsettiğim lise arkadaşı biz tartıştığımızda bir ara sevgilime benden ayrılması için baskı yapmış. bir başka arkadaşı da bizim sevgilimle olan konuşmalarımızı ekran görüntüsü alıp whatsappdaki arkadaş gruplarına atmış sözde şaka olarak. kaç kere bu konuları sevgilimle konuştuk şu an arkadaşlarını da pek gündeme getirmiyor ama ne yapacağımı artık bilemiyorum ve kimseye de bahsedemiyorum içimi döktüm bir nevi aslında

Sevgilimin manken gibi arkadaşları beni çok kötü hissettiriyor?
Cevapla