Kız kardeşimin en yakın arkadaşına karşı bişeyler hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Kız kardeşimin liseden arkadaşını bikaç kere kere gördüm ve cidden hoşlandım. Kız bizim eve pek gelmez zaten ben de şehir dışında okuyorum. Yüzyüze tanışmadık hiç sadece bir kaç kez karşılaştık o kadar. Kardeşimle beraber ygs ye hazırlanıyolar. Kardeşime söylemeye çekiniyorum sevgilisi var mı bana ayarla diye ama bir yandan da içim içimi yiyo. Baya etkilendim kızdan ve sabah akşam aklımda gizli gizli instagramda facede falan takip ediyorum. Biz kardeşler arası sevgililerimizden falan söz etmeyiz bir de kardeşim bana kızarsa falan diye tırsıyorum. Hem kızla tanıştık beraber olmaya başladık diyelim bu sefer de kardeşim kavgalarımıza falan şahit olcak araya gircek üstüne bir de ayrılırsak kardeşimle de arası bozulcak. Bu da beni rahatsız ediyo. Ne yapmalıyım sizce kardeşime söylemelimiyim beni tanıştır siye yoksa unutmalımıyım bu kızı?
Kız kardeşimin en yakın arkadaşına karşı bişeyler hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla