En yakın arkadaşımın kız kardeşini seviyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Dediğim gibi 10 yıldır tanıştığım evine gidip geldiğim bütün ailesini tanıdığım en iyi arkadaşımın kızkardeşine aşık oldum. belki de beni aşık eden şey onun ilgisiydi resmen her hareketiyle beni çağırıyor ama yapamıyorum. Üstelik bugün son görüştüğümüz yer bir hastaneydi. kardeşim dediğim çocuk ameliyat olmuştu hastanede yatıyodu ve ben onun için hastaneye gelmişken, kızkardeşine aşıktım. Ne yapmalıyım arkadaşlar kendimi iğrenç biriymiş gibi hissediyorum çok suçlu hissediyorum ama engel olamıyorum :(
En yakın arkadaşımın kız kardeşini seviyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla