Beğenilmediğimi hissettiğim için evlilik yolunda giden 5 senelik ilişkimi bitirdim. Haklı mıyım?

Beğenilmediğimi hissettiğim, yetersiz olduğumu fark ettiğim için evlilik yolunda giden ilişkimi bitirdim. Ayrıldığımız gece bütün başarısızlıklarımı yüzüme vurdu. Bir yanım iyi yaptın, daha iyilerini hak ediyorsun diyor, diğer yanım seni bebek gibi seviyor, ne istesen yapıyordu diyor. İki arada bir derede kaldım. Ne yapmalıyım?

Beğenilmediğimi hissettiğim için evlilik yolunda giden 5 senelik ilişkimi bitirdim. Haklı mıyım?
Cevapla