bir önceki sorularımda bahsettiğim kıza açıldım. Gene de kısaca bahsedeyim. Sınıf arkadaşım kendisi. Ve gerçekten dosttan öteydik, yani görenler aramızda bişe olduğunu sanarlardı. Ve ben sonradan aşık oldum. Ve sonra duygularımı anlattım. İlk başta zaman istedi fakat ben ona sadece duygularımı anlattım bir teklifte bulunmadım. Yine de kendisi cevap verme gereği duydu. Ve arkadaşlığımızın bozulmamasını istediğini söyledi. Ama mümkün mü böyle birşey? Tabiki değil. Cevap verme gereği duymasaydı keşke diyorum. En azından canım yanmazdı. Beni yedeğe mi atıyor, hiç şansın yok mu demek istiyor, yoksa güzel dille telafuz mu etmeye çalışıyor hiç anlamadım. Yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle bayan arkadaşalar.
Güncellemeler
+1 yıl
Başka yorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar