Özellikle kadınlara soruyorum...
Şimdiye kadar kaç arkadaşlığıniz bitti.
Özellikle kadınlara soruyorum...
Şimdiye kadar kaç arkadaşlığıniz bitti.
Ciddi arkadaş olarak gördüğüm insanlarda 5 falan. Biri dini inancım farklı diye arkamdan dedikodu yapıp sonra bana musallat olmaya çalıştı birkaç sene, biri derdine derman olup onu rahatlatıyorum diye sevdi beni sonra da yoktan yere sevmediği bir insanmışım gibi davranmaya başladı, biri kaç senedir sabahlara kadar derdini dinlediğim biriydi o da birdenbire sanki arkadaş değilmişiz de konuştuğu geçici flörtlerinden biriymişim gibi davranmaya başladı, biri yüzüme gülüp aslında beni sevmiyormuş en çok derdini anlattığı insan ben iken ve kimsenin özelini anlatmam kimseye, biri de sonradan karakteri değiştiği için ben konuşmayı kestim.
Yakın diyebilecek 5 arkadaşlığım bitti 4 sebepsiz bitti araya mesafe girdi diğeri ise evlendi bende onların evliliklerinden ve kocasından nefret ettim diye bitirdim 🤣 benim şu an bugun buluşalım diyebileceğim 1 tane bile arkadaşım yok ona rağmen mutluyum kuzenım var farklı şehirde ama birbirimize kan bağıyla bağlıyız
~ 1 tane arkadaşlığım bitti. ~
~ Bitme nedeni arkadaşımın düğünü oldu gittim fakat hastaydım hatta serum alıp gittim düğüne o da bana düğün anında onunla ilgilenmedim diye bozulmuş öyle bitti bozulduğunu da kendisinden değil ailesinden öğrendim ~
Benim hayatımda biten yakın arkadaşlık sayısı 4–5 kadar oldu diyebilirim 🥺💔
Çoğu şu sebeplerden bitti:
Birincisi hayatın akışı. Evlenince, çocuk olunca, şehir değişince yollar yavaş yavaş ayrılıyor.
İkincisi de tek taraflı emek. Hep ben arıyorsam hep ben dinliyorsam bir yerden sonra yorucu oluyor.
Bir de değer görmediğimi hissettiğim an içten içe uzaklaştım.
Arkadaşlık da ilişki aslında. Emek, saygı ve dürüstlük olmayınca sürmüyor 💫💕
Cevap
4Cevap
unutma ne verirsen onu alır insanlar, bitme nedeni senin verici olman , yanş seni üzecek doneleri vermişsin, bence insanları ayırmaya başla , dostla iş yapma, arkadaşla dost olma gibi gibi vs vs der uzar bu konu yanş
3 senelik en yakin kiz arkadasimla sevgili yapip benimle 3 ay gorusmeyip , ayrıldıktan sonra bana gelince ben bitirdim.
Bir arkadaşlığım bitti sürekli kavga ediyorduk beni yoruyordu en son kendi konuşmayı kesti trip attı ben de adım atmadım ve bitmiş oldu
Bi tane 10 yıllık arkadaşımla bitti. Nedenini boş ver tanıyamamışım
Kibirlendi dusman gibi davrandigi icin 10 yilik ark sildim
1 tane bitti onunla da iletişimi ben kesmiştim kendi kendine triplere girip bana büyüklük taslamaya başlamıştı sevgili falan yapınca da çocuğun gözünü boyamak için beni hedef alarak benim özellerimi sevgilisine anlatıp kendiyle beni kıyaslıyodu
7-8 tane arkadaşlık bitirmişimdir en sonki yakın arkadaşımlada 1 ay önce küstüm anlaşamadığımız için diğerleri kazık attığı için
5 tanesiyle bitti şu an 1 arkadaşım var iyiyiz onunla
3 yakın arkadaşlığım vardı ve hepsi kıskançlık yüzünden bitti🤏
2 arkadaşlığım bitti, sebebi ikiyüzlülük
Maalesef hiç yakın arkadaşım olmadı
@Zuzummm06 konuşmadılar
Hepsiyle bitti
Hep bitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?