Sevdiğim kız (Kadınlar ve Erkekler yorumunuza ihtiyacım var, lütfenn) ?

Merhabalar sevdiğim (daha haberi yok) kız içine kapanık ve herkese güvenmeyen biri. Ben onunla ikimizinde çok yakın olan bir arkadaşımız sayesinde tanıştık. Kızla 4 defa falan oturduk ( bu arada benden 4 yaş büyük, ben 23 o 27 yaşında), ilk güne göre kız baya açılda yani ilk gün gözümün içine bakamıyordu o derece, sonradan açıldı , bana sorular sormaya başladı okuduğum ve sevdiğim kitap isimlerini sordu gibi gibi (çünkü hem insani olarak hem de hayat alışkanlıkları olarak birçok ortak noktamız var). Hatta ilk tanıştığımızda ortak arkadaşımıza benden bahsetmişti, bilgili, olgun ve iyi bir insan diye.
1-Demek o ki biraz da olsa etkilemiş miyimdir?
2-İçine kapanık dedim, onu biraz açmalıyım bana biraz daha güvenmesini sağlamalıyım ama nasıll?
3-Ve ona hislerimi ya da onun hakkında düşündüklerimi ne zaman ve nasıl anlatmalıyım?
4-Yakın zamanda buluşacaz yine, ona kitap hediye edicem?
Sevdiğim kız (Kadınlar ve Erkekler yorumunuza ihtiyacım var, lütfenn) ?
Cevapla