Sizlerden ricam kız arkadaşımla ilgili fikir verir misiniz?

Geçen yıl bana karşı hisleri hoslantisi olan bir kız vardı aylarca adimlar atıyordu benim ise büyük sikintilarim sorunlarim vardikarşılık vermek istesem de veremiyordum. Geçen seneydi bu durum. Kiz ozamanlar aylarca adım atıp karşılık alamayınca umudunuz kesti. Ben geçen ay kendisine yazdım fakat soğuk davrandı. Muhtemelen çok zaman geçtiği icin soğudu diye düşündüm ben. Neyse bu kız taa en başından beridir instgramdan hikayelerime hep bakar. Çoğu zamanda çok erken bakar. Birkaç gün önce o hikaye attı ben bakmadim. Bir gün sonra ben attım oda bakmadı. İlk defa böyle bişe oldu yani ilk defa ben bakmayinca oda ilk defa bakmadı. Bu tesadüf olamaz diye düşünüyorum. Sizce neden böyle bişe yaptı. O günden sonra o hikaye atınca ben baktım sonra ben atınca oda baktı yani normale döndük. Bir kız neden böyle yapar. Sizce yine eskisi gibi kendini belli mi etmek istedi.

Sizlerden ricam kız arkadaşımla ilgili fikir verir misiniz?
Cevapla