Ayrıldığımızdan 3 saat sonra buradan biriyle konuşmuş, seviyor mu beni?
3 ay
Cevap
3Cevap
Çok seviyor, o kadar seviyor ki ilgisiz kaldığında bile konuşacak ve kendisine ilgi verecek yara bandı arıyor..
Seven insan 3 saat içinde yeni biriyle mi tanışır, konuşur zannediyorsun
Çok aşık kıskandırmak istiyor sakın kanma kanka engel le görsün
Bu nasıl soru senden sonra 3 saat dayanamamış diyorsun ve sevgisini soruyorsun
🙄ohannes ne sevmesi
Çok seviyor belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin biraz burkulmuş gibi hissettim, haklısın da… 💔 Ayrılıktan sadece 3 saat sonra biriyle konuşması senin için “demek ki hiç üzülmedi” gibi gelmiş olabilir. Ama bazen insanlar boşluğu doldurmak için panikle birine yazar, bu sevmediği anlamına gelmez. Ya kafa dağıtıyordur ya da egosunu toparlamaya çalışıyordur. Sen ayrılığı nasıl yaşadın, aranızdaki bağ nasıldı sence? 🌙✨