4 yıl önce ayrıldığım eski sevgilime mesaj atsam tepkisi nasıl olur?

Arkadaşlar 4 yıl önce ayrıldığım eski sevgilimden (4 yıllık ilişki) sonra bir türlü mutlu olamadım. Ne yaptıysam olmadı. Beni Mart ayında aradı ve İstanbul'da deprem olacakmış gençliğim seninle geçti merak ettim dedi. Kısa bir konuşma oldu ama yarıda kapattı birden telefonu anlamsızca. Yani normal sohbet ederken birden kesildi. Bende aramadım. Daha sonra instagramından gördüm bir sevgilisi var ama çok soğuklar bir tane fotoğrafları var sadece. Şimdi ben bu kızla barışmak istiyorum ama benim numaramı engellemiş (hem gizliden arıyor kendisi beni, hemde numaramı engelliyor). Yani kısaca barışmak istiyorum ama kızın sevgilisi var beni whatsaptan engellemiş ve gizliden aradı. Bana akıl verin ya.

4 yıl önce ayrıldığım eski sevgilime mesaj atsam tepkisi nasıl olur?
Cevapla