Ayrılalı 2 yıl oldu hala mesaj atan eski sevgili hakkını helal et diyor etmeli miyim?

Msjları engelli ve spam kısmına düşüyor yien görünüyor bide hiç görmememin yolu yok mu

Ayrılalı 2 yıl oldu hala mesaj atan eski sevgili hakkını helal et diyor etmeli miyim?
Cevapla