Eski sevgiliye hakkım helal olsun diye mesaj atmak doğru mu?

sevgilimle 4 gün önce yollarımızı ayırdık.. kırık ayrıldık ikimizde. ben 4 gündür çok eğleniyormuşum numarası yapıyorum ama pek öyle değil maalesef. sevgilim biz ayrılırken hakkını helal et dedi. ben de gülerek hayır dedim. şimdi yanlışımın farkına vardım ve hakkım helal olsun diye mesaj atmak istiyorum. bunu yanlış anlar mı? yani hala onu düşünüyorum arkasından koşuyormuşum gibi? çünkü ben hep ilişkiyi ayakta tutmaya çalıştım ve bunu yapmak istemiyorum artık sadece hakkımın helal olduğunu bilmesini istiyorum. siz olsanız böyle bir mesajı atar mısınız?
Eski sevgiliye hakkım helal olsun diye mesaj atmak doğru mu?
Cevapla