Eski sevgiliniz aylar sonra mesaj atsa ne tepki verirsiniz?

Eski sevgiliniz aylar sonra mesaj atsa ne tepki verirsiniz?

Engellerim direkt adı üstünde eski geçmiş bitmiş🙂
Ya mesajına bakmam görmemezlikten gelirim, ya da neden yazdığını öğrenebilmek için onunla mesafeli bir şekilde konuşurum amacını öğrenirim
Cevap
27Cevap
Nasıl ayrıldığımıza ve neden mesaj attığına bağlı.
Konuşurdum neden mesaj attığını sorardım
Bu şarkı tam ona göre olurdu.
Ilk ex öldü yazamaz... ama eğer yazsaydi yemin ederim hayatımı baştan yaratır ve mutlu olmak için her şeyi yapardım. 2. Ex yazsa biraz surundurur barisirdim ama o aynı bok yine kuzeni ile aldatirdi. 3. Yazsa konuşurduk ama ciddi bir şey dusunmezdim , aynı arkadas ortamindayiz psikolojim o kadar sağlam değil. 5. Yazsa polisi ararım
Aylar değil yıllar. Cevap olarak kandil mesajı yollamıştım. Hala tepki yok oskwkw
Ah bu dini günler de olmasa napıcak bu sevgililer :) insan sevgililer gününde atar 😅😅
Sevgili değil, eski sevgili. Ayrıca ben inançsız biriyim. Kandil mesajı atamın bir anlamı yok.
Peki bu detayı bilmediğim için yorumum böyle olmuştu
Sorun değil
Dopamin neden eksik
Doğru değil o. Sadece nick
Peki keyifler iyi mi
Asabi ve edepsiz olduğu için ayrıldiysam ondan...
Geri dönüş yapman
Bana katlanamıyorsa Benimle anlaşmasını bilmiyorsa gelmesin
Niye yaziyosun neden yazdın bna bidaha yaznz gibi falan tepkiler birde engelerdim
Aylar sonra mesaj attı, peşimi bıraksın diye sevgilim var dedim 😆 bıraktı diye umuyorum.
Sevgilim hiç olmadı o yüzden öyle bir ihtimal olamaz ki dldjjdjd
Sevgilim olmadı ama olsaydı ne mesaj attığına neden ayrıldığımıza bağlı cevap verirdim
Bu saatten sonra yansam ne olur yağıyor yamurlar🎵🎵 ikilem
Bu yaşandı ben de artık bana yazma dedim. Zaten her yerden engelliydi ama SMS ten atmıştı
Düşmem hayatta engelerim gerekirse numaramı değişirim hayatta konuşmam
aylar değil yıllar sonra olur o ancak :D
hal hatır sorar iyi dileklerimi söyler kaparım
Hangisi olduğuna bağlı 😂 retrodan mıdır bilmem yıllar sonra yazanlar oldu, sadece birine iyi davrandım ve görüşüyorum tekrar hatta cok begenıyorum, digerlerşni engelledim
Valla direk dönerim hiç yoktan iyidir bi vururum geçerim
Laftan anlamadığını bilseydim direk engel atardım zamanında. Kiminin hak ettiği bu
Sevgilim var senden daha da mutlu etti defol ahahsgsfsgshs
Benimle konuşabilecek biri olsaydı eski sevgilim olmazdı
Kimin ayrıldığı, neden ayrıldığımız, ne mesajı attığı, ona karşı duygularıma göre değişir.
Ben 2 3 kere kabul ettim gene aynı boklar oldu ama artık nauv nauv
Küfürü basar suratına kapatırım iyi gelir
Hangisi olduğuna göre değişir 😁
Tanışıyor muyuz? Kimsiniz?
Sen benimle ta**ak mı geçiyon derim
Tepkı vermem , görüldü atarım
Kapıma gelse faydasız
Engellerim
Eski sevgilim mesaj atarsa dava açarım.
Noldu kontör mü yükledin derim
Uygun bir dille güzel şeyler söylerim
Ne yazdığına bağlı vereceğim tepki 😂
Umrumda olmaz yol veririm geçmişle işim olmaz
Eski sevgilim yok, o yüzden sorun yok. 😄
Cevap vermiyorum genelde
Cevap vermem eski nede olsa
exten next olmaz işine bak derim🤣
o atmadi ama ben aticam
Merhaba nasılsın iyiyim.. pek bir şey yazmam
Hislerim bittiyse engellerim
seviyorsam yazarım. seviyorsam okumam bile...
sevmiyorsam
S*ktirip gidebilir
S*kerim böyle aşkın ızdırabını😃
At gibi giden it gibi döner
hişt kopek
Atamaz ✌️
Kimsin
Atamaz, her yerden engelli.
Engellerim
Engeller geçerdim
Cevap vermem
Görüldü bile atmam attığı mesaji bakmadan silerim
Konustum arkadaşiz şu an
(?) Atarım ne istediğini sorarım
Muhatap olmam.
Aylar neki yıllar sonrası var birde
Kaile almadan devam ederim
Atıyor zaten
Normal konuşurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?