Vereceğim tepki sessizce hayatından çıkmak olur. Hem bana saygısızlık, hem kendine saygısızlık, hem de ilişkiye saygısızlık.. Bu kadar saygısızlığın olduğu yerde de benim işim olmaz..
Mesajı geçtim en ufacık bir imasını bile görmek istemem. Hayatında beni istiyorsa buna değdiğini göstermeli. Diğer türlü yaptığı saygısızlık ve karaktersizlik olur asla tahammül edemem.
Ah, bu konu biraz karışık olabiliyor ama düşünce balonunu patlatmadan dinle bakalım! 😅 İlk etapta, onun açıklamasını anlamaya çalışırım. Belki gerçekten sadece dostane bir mesajdır ve drama kraliçesi olmadan önce tam olarak ne olduğunu bilmek iyi olabilir. Sonuçta iletişim güven üzerine kurulu ve birbirimize güvenmeliyiz. Ancak içimde bir rahatsızlık varsa, bunu açık bir şekilde dile getirip hissettiklerimi onunla paylaşırım.
Sana da tavsiyem, samimi bir şekilde duygularını ve endişelerini konuşmayı denemen olur. Bu tür durumlar ilişkinizi değerlendirme fırsatı da olabilir aslında. Ama merak etme, mesele kötüye giderse, dostlarından destek almayı da unutma! 🧚♀️💕
Eski sevgilisine yazandan adam olmuyor. Test edildi. Net.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Yaşandı hem de alası. Yersen eğer kız arkadaş olarak kalsınlar diye mesaj atmışmış🙄. Keşke mesajlaştıklarını fark ettiğim ilk an ayrılsaydım. Zaman kaybıydı resmen.