Sevgilimle 3 gün önce ayrıldık, gece doğum gününü kutladım, teşekkür etti. Barışır mıyız?

Sonra özledim yazdım. Sizce barışır miyiz ya bitme sebebi benim habire mesajlar atıp merak edip aramamdı sizce ne olur?

Sevgilimle 3 gün önce ayrıldık, gece doğum gününü kutladım, teşekkür etti. Barışır mıyız?
Cevapla