Alkollüyken eski sevgiliyi arama pişmanlığı yaşıyorum. Tekrar yazmalı mıyım?

Ben 2 gün önce hayatımda ilk defa sarhoş oldum ve eski sevgilimi aradım. Ne konuştum tam anlamıyla bilmiyorum ama 2 saat boyunca telefon açık kaldı ve görüştüğüm insanlar ondan önceki sevgilimden vs bahsetmişim daha sonra telefon otomatik kapandı ve bana wp den mesaj atmış mesajda uyu dikkat ett kendine mutlu ol utanma veya pişman olma beni aradığın için her zaman her zaman en yakınınım gibi şeyler yazmış kendimi o kadar kötü hissediyorum ki. O anki kusma seslerime saçmalamalarıma falan iğrenç bir his o sabahında hiç aramadı ya da bişey yazmadı sizce bir şey yazmama gerek var mı. Aramadan önce ayrılığı atlatmıştım ama böyle olunca yine ilk günkü halime döndüm ne yapıcağımı bilmiyorum
Alkollüyken eski sevgiliyi arama pişmanlığı yaşıyorum. Tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla