Eskortları takip eden eski sevgilimi çok özledim. Tekrar yazmalı mıyım?

2 hafta oldu ayrılalı. Soğuk yapıyordu son zamanlarda o yüzden ayrıldık. Tartıştık biraz da. Hâlâ takipleşiyoruz Instagram'dan. Ama kendisi gerçek hesabından hikayeme falan bakmıyor. Bu yüzden geçen hafta fake hesapla hikayeme baktı. Ben de merak edip ona kim olduğunu sordum. Beni fake hesapla işletmeye çalıştı. Laf almaya çalıştı, sanırım takip ettiğim ritüel kanalını izlemiş, aynı onun gibi konuştu. Kendisinden bahsedince hatta soyadına kadar verince anladım o olduğunu. O olduğunu anladığım için ona "kendi hesabından eskortları takip etmen çok saçma, git fake hesap falan aç bunun gibi ordan takip et" demiştim. "Ben açık bir adamım" demişti. Sohbet ilerledikten sonra, her şey netliğe kavuşunca da o olduğuna %100 emin olunca ona "bana yazma, artık kendi hesabından bile yazma" dedim. O da fake hesabı kapatıp gitti. Ertesi gün de gitmiş, benim sevgiliyken Instagramından sildiğim onlyfans eskortunu yeniden takip etmiş. Çok ezik birisi gibi davranıyor ama özledim yine de. Ne yapmalıyım?

Eskortları takip eden eski sevgilimi çok özledim. Tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla