2 hafta oldu ayrılalı. Soğuk yapıyordu son zamanlarda o yüzden ayrıldık. Tartıştık biraz da. Hâlâ takipleşiyoruz Instagram'dan. Ama kendisi gerçek hesabından hikayeme falan bakmıyor. Bu yüzden geçen hafta fake hesapla hikayeme baktı. Ben de merak edip ona kim olduğunu sordum. Beni fake hesapla işletmeye çalıştı. Laf almaya çalıştı, sanırım takip ettiğim ritüel kanalını izlemiş, aynı onun gibi konuştu. Kendisinden bahsedince hatta soyadına kadar verince anladım o olduğunu. O olduğunu anladığım için ona "kendi hesabından eskortları takip etmen çok saçma, git fake hesap falan aç bunun gibi ordan takip et" demiştim. "Ben açık bir adamım" demişti. Sohbet ilerledikten sonra, her şey netliğe kavuşunca da o olduğuna %100 emin olunca ona "bana yazma, artık kendi hesabından bile yazma" dedim. O da fake hesabı kapatıp gitti. Ertesi gün de gitmiş, benim sevgiliyken Instagramından sildiğim onlyfans eskortunu yeniden takip etmiş. Çok ezik birisi gibi davranıyor ama özledim yine de. Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı. Bence hayır gelmez bu ilişkiden unut onu yarın bir gün tekrar bir benzeri yaşanır. Eskortlarla takılıyor aldatmayacağı ne malum ilişkiye tekrar dönsen dahi tekrar patlak verecektir. Yani bu tür işler kumara benzer kafada? ile yaşanmaz Acaba yaparmı edermi diye düşünerek ömür geçmez. ilişkdie güven esastır
Sen özlüyor olabilirsin ama ben bir gelecek göremedim sizde açıkçası. kİ ben hiç bir zaman yazılmaması taraftarıyım. Önüne hayatına bak derim
04 Yorumla
Soran+1 yılBana inat ekledi ama
Soran+1 yılBilmiyorum sanki beni unutmamış gibi fake hesapla geldi sonuçta
En İyi Cevaplar
+1 yılEskort olan eskort kalır o adamdan hemen uzaklaş bu tipler kötü ve de problemli insanlardır ondan sana zarar gelir 😊 seni kötü yola ya da tuzağa çekebilir seni istenmeyen yerlere çekebilir sen anla demicem direkt lafa bodoslama giriyorum seni fuhuşa teşvik edebilir sürükleyebilir seni birine para 💸 karşılığı satabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılO kadar da değil ya
- +1 yıl
Ayık ol diye yazdım o kadar da olmasın diye yazdım zaten 😊😀
+1 yılHiçbir şey yapma. Aklı uçkurunda, senin varlığına bile saygısı olmayan ve eskort takip eden yine yapar. İnan zaten değiştim deseler bile yalan çıkıyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen varken hiçbir eskortu beğenmemiş ama
- +1 yıl
Madem öyle bir daha şans ver de yine eskort takip etsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yılTakip etmeyi bırakın gerekirse engelleyin. Niye sizin yaptıklarınızı görme şansı veriyorsunuz? Yaşıyor musunuz ölü müsünüz bilmesin bile. Takip ederek siz de onun gözünde ezik duruma düşüyorsunuz hâlâ beni unutamadı, başkasıyla da olmaz düşüncesini veriyorsunuz ona. Eskort takip eden de sizi etmesin madem bundan rahatsizsiniz siz takipten çıkartın. Unutmayın eskiden yeni olmaz.
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama kendisi geldi fake hesapla ulaştı
- +1 yıl
Siz cevap vermeyin görmezlikten gelin ve gerekirse fake hesaplarını da engelleyin. Ulaşamayıp kudursun, eskortlarinla mutlu olsun
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Özlediysen ara gelsin, duygusala sarma, akşam 7 de burada ol de o kadar, escortlara bakmasını da problem etme.. baksın,
022 Yorumla
Soran+1 yılEgosunu tatmin etmek istemiyorum
Soran+1 yılAyrıca eskorta giden erkek eksik erkektir
Soran+1 yılEskorta giden erkeğe dokunmam bile
Soran+1 yılFolloşa dokunan erkeğe dokunulur mu. Ayrıca erkek adam sevişmek için para vermez
Soran+1 yılPeşimden koşsun istiyorum ezik zaten
Soran+1 yılFakeden yazdığında terslemeseydim keşke :(
Soran+1 yılOnu yapamam ya egosu tavan yapar hiç aramaz
Soran+1 yılBirbirimizde ekliyiz ama hikayelerime bakmıyor :( o yüzden fake hesapla gelmişti zaten onu da mahvettim
Soran+1 yılNeyse artık dönmezse yazarım canım sıkılınca bırakırım yapacak bir şey yok
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılPiss abaza eskorlari takip eden adamlarin mutsuz oldugu soyleniyor bence dogru
12 Yorumla
Soran+1 yılYaşı 19 bi de daha
- +1 yıl
Slk
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılablacım bence arama yine üzülen sen olursun eskort takip edenden sevgili mi olur?
12 Yorumla
Soran+1 yılDoğru ama takip ettiği kişiler gecelik eskortlar değil, onlyfans eskortları
- +1 yıl
ne fark eder
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAçık adama bak fake hesaplarla uğraşıyor. Azıcık kendine saygın varsa unut derim
11 Yorumla
Soran+1 yılAma beni hâlâ unutmamış demek ki ://
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSoru halis falandır umarım jalxlsşs önüne bak ya ne işin var böylesiyle
01 Yorumla
Soran+1 yılKendisi de fake hesapla işletti ama
+1 yılhatta eskort hesabı aç takip yolla madem seviyor bak heyecan olur
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlar ya benim yaptığımı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim gibi Instagram hesabında 1 takipçisi olan oda erkek arkadaşı olan kişileri siz kızlara mesaj yazdığımızda dm kutusunda yedekte bekletin bunun gibi pxxlerin de arkasından koşun arabasının sağ koltuğuna geçmeye çalışın hakkımı helal etmiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılInstagramdan dm atan erkeğe erkek demem bile
+1 yılBöyle birini özlemen çok saçma.
44 Yorumla
Soran+1 yılO da beni özlemiş ama fake hesapla geldiğine göre
- +1 yıl
Seni özlese escortları mı takip eder? Canı sıkılmıştır sana yazmıştır o kadar yani. Böylelerine inanmayın
Soran+1 yılÖnceden de takip ediyordu, ben çıkarmıştım. Özellikle çıkardığım birini ben o lafı edince geri ekledi.
- +1 yıl
Üf *** olduğu belli işte sal gitsin valla hiç uğraşma
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılkarar verecek olan sizsiniz ben olsaydım gururum öne çıkardı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Bence yazmalısın bulmadığı zaman ya da parası bitince el arabasına binmesin adam
04 Yorumla
Soran+1 yılEskortla yatan erkeğe dokunmam bile
Soran+1 yılGörmediği kıza yazanın da eskorta giden de bi farkı yok
+1 yılAbla manipüle ediyor kanma seni büyülemeye çalıştığını bil.
12 Yorumla
Soran+1 yılAhahahah büyülemek mi
- +1 yıl
Evet psikolojiye ilgim var seni manipüle etmeye çalışıyor
Yazma
26 Yorumla
Soran+1 yılNe yapayım peki unutmak dışında
Soran+1 yılHaklısınız ama unutmak istedim fake hesapla geldi
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah sizin belanızı versin bizim gibi efendi erkekleri paramparça ettiniz böyle p*çleri özlüyorsunuz beter olun tc kızları
014 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi paramparça etmedim bana boşuna beddua ediyorsun
Cevap sahibi+1 yılbenim eski sevgilim de senin gibi bir tane p*ezevenki sevdi ona her türlü şansı verdi bana 1 kez vermedi ona ömrünü harcadı bir bana vakti yoktu nefret ediyorum kadın milletinden şimdi de boşanıyorlar insan biri tarafndan hayal kırıklığına uğrayınca bütün insanlıktan soğuyuyor kendisinden soğutsa yeterdi bütün kızlardan soğuttu
Cevap sahibi+1 yılnerden buluyorsun böyle tipleri anlamıyorum ya escortları takip eden eski sevgiliden hayır mı gelir yazık ediyorsun kendine bela için kusura bakma sinirden oldu iyi akşamlar
Soran+1 yılAsıl ben senin gibi 1 tane kadın yüzünden bütün kadınları düşman bilip canlarını yakmaya çalışan erkekleri anlamıyorum. Müstehak size.
Soran+1 yılBu arada başıma ne geldiyse eski sevgili travması olan yarım erkeklerden gelmiştir. Onlara olan öfkelerini benden çıkardılar. Nefret ediyorum.
Cevap sahibi+1 yılsende haklısın bende haklıyım Allah hepimizin belasını versin a*k. s
Cevap sahibi+1 yıls*ktir et o malıda benden söylemesi üzülen yine sen olursun
Soran+1 yılBen onun kötü birisi olduğunu bilmiyordum iyi birisi olduğuna inanarak sevdim aynı şeyi de 1837373 defa yaşadım, güçlü birisi olduğum için 1 kişi yüzünden hayata küsmedim.
Cevap sahibi+1 yılbu hayatta bir kız ne kadar seviliyorsa o kadar sevmiştim arkadaşlarım unut dediler o kızdan hayır gelmez falan filan ben eşya değiştirir gibi kız değiştirmedim onu deliler gibi seviyordum bu hayatın kendisinden daha çok ailemin bana veremediği değeri ben ona vermiştim göz bebeğimdi ilk göz ağrımdı rahatlık bir tarafına battı bir gün sıkıldığını söyledi sevgim ağır geldi ona bir gün mesaj yoluyla terk edildim yüz yüze konuşmak bile istemedi aradan bir kaç gün geçince zengin birini buldu senin canın acıyorsa benimkide o kadar
Cevap sahibi+1 yıliçkiye başladım hayatımı mahvediyorum sigara zaten çocukluğumdan beri içiyorum çıkmaz sokaktayım
Soran+1 yılAnnem ve babam bile bana şiddet uyguladı, hakaret etti, susmaya zorladı, yeri geldi paramı çaldı, iftira attılar, polise bile gidemedim, vücudumda çoğu zaman mutlaka bir morluk ya da tırnak izi olur. Annemin batıl inançları vardır. Ben bebekken çok ağlarmışım, doğuştan akciğer hastasıydım zaten ölmeme kısa bir zaman kala ameliyat olmuşum. Sürekli ağlamamın sebeplerinden birisi de buydu sanırım, nefes alamıyordum. Anneannem ve babaannem kısa zaman aralıklarıyla vefat etti. Ben 4-5 yaşlarındayken. Annem küçüklüğümden beri beni suçlar "ağlaya ağlaya öldürdün onları, sonlarını getirdin" diye. Bazen ağladığımda hâlâ der bunu. Babam bir şeylere sinirlenir, yersiz bahanelerle beni döverdi küçüklüğümden beri. Son zamanlarda daha da artmıştı. Annem ve babam böyleyken, yani en yakınlarım böyleyken yine de insanlara küsmedim. İyi insanlar elbet bir yerlerde vardır dedim. 10 yıllık bir arkadaşım vardı. Normal bir hayatı vardı, arkadaşları vardı, çevresi genişti. Annesiyle arası bozulmuştu her seferinde ben evimin kapısını açtım ona, kendim daha zor durumdaydım ondan ama onun zor zamanında yanında oldum. O ise tabiri caizse beni iğfal eden adama göz dikti, beni sokak ortasında onun gözü önünde dövdü. Ben de seviyordum o adamı o zamanlar, gözüm hiçbir şey görmüyordu. 2 sene görüşmek istemişti benimle zaten, sever zannetmiştim. 18 yaşındaydım o zaman. İlk sevdiğim değildi son da olmadı. 17 yaşında istismar edildiğimde beni istismar edip üstüne hakaret eden hatta iftira eden adamdan şikayetçi bile olmadım. Seviyordum işte güya onu. Gittim çocuk esirgeme kurumunda kaldım günlerce. Ondan sonra yine birçok insan tanıdım, hepsinin iyi olduğuna inanmak istedim, inandım. Ama sonuç hep aynı; şiddet, iğfal, kullanılmak, ihanet, hakaret, kimi zaman tehdit... Bu soruda bahsettiğim çocuk da güya çok iyiydi başta, bana zarar verenlerden intikam bile alacaktı. Güzelliğine, masumluğuma vurulduğunu söyledi. Ama kendisi de iğrenç bir insan çıktı işte.
Soran+1 yılYani diyeceğim o ki, ben insanlar yüzünden yaşadığım bunca felaketten sonra bile hayata küsmedim, sen de basit bir insan için küsme bence. Neler neler var hayatta.. ben bir gün dahi gün yüzü görmedim dünyada iyi insan sayısı da çok çok az belki bizlere denk gelmez ama sadece bir insan için yapma bunu kendine.
Cevap sahibi+1 yılyazı aşırı uzun okudum birazını çok ağır travmalar yaşamışın üzüldüm umarım hayatın düzene girer bana gelirsek hayatımda kimseye yer yok psikolojisi bozuk bir insanım zaten kimseyi hayatıma sokup onunda hayat enerjisini çalmak istemem kafam çok karışık eski sevgilim canımı çok yaktı
Cevap sahibi+1 yılkendimi uzun zaman toplayamam
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSeni sevseydi gelirdi pesinden birak gitsin
15 Yorumla
Soran+1 yılAptal mısın sen fakeden yazdı ben tersledim nerenle okuyorsun 😂😂
- +1 yıl
Hepsini okumadim yazdiklarinin yazdiysada fakeden sktr et adam degil
- +1 yıl
kıza neden aptal diyorsun sayın gizli kötü bir şey mi dedi
- +1 yıl
@memo5344324342312312 Aile terbiyesiz almamissa bu onun problemi boş ver uyarmaya degmez , birak bugun burada diyen yarin başka biryerde soyler kendini rezil eder
Soran+1 yılSorun bende değil sende bence. Soruyu okumadıysan xper kasmak için görüş yazma. İnsanlar ciddiye alabilir. Terbiyesiz olan sensin. Ailemden almam ayrıca ben terbiyeyi, doğuştan terbiyeliyim bu daha kıymetli.
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Aldatılmak sorun değilse senin için yaz.
18 Yorumla- +1 yıl
Tabikki aldatmak neki, saçma sapan Sözler
- +1 yıl
Aşk gözleri körertirmis diye duydum
- +1 yıl
Türkçem pek iyi değil kusuruma bakmayın
Soran+1 yılAldattı mı bilmiyorum benleyken eskortları silmişti
+1 yılEscort olsaydın belki özlerdi seni
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet 😂😂 eskort değilim ya kıymetimiz yok
- +1 yıl
Onun için escort sevmeyen erkek bul ki seni özlesin
Soran+1 yılEskort sevmeyen erkek yok ki
Soran+1 yılÇünkü; duygularıyla seks yapan kadınlar değil, parayla seks yapan kadınlar değer görür.
- +1 yıl
Sana öylesi denk gelmiş canım
Soran+1 yılYok hep öyle. Bu bahsettiğim çocuk bu arada kilolu kadınları hiç beğenmez. Çoğu kadını da çirkin bulur. Ben ufak tefek birisiyim beni çok güzel buluyordu ama ona rağmen 75 kglik onlyfans eskordunu takip ediyor. Sebebi; eskort olması.
- +1 yıl
Onun aklı yok çok takma kafana
Soran+1 yılAma hâlâ seviyorum unutmaya karar vermiştim tiksiniyordum hatta fake hesapla aklıma girdi 😫
- +1 yıl
Ya bırak başka erkek mi kalmadı yaşadığın yerde
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılondan bir şey olmaz ki
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı. olabilir neden olmasın
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılAma egosunu tatmin etmek istemiyorum
Yaz da seni de eskort yapsın
01 Yorumla
Soran+1 yılEskort olsam daha çok değerim olurdu erkeklerin gözünde
Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı. Escort lardan iyi işler yap gitmesin
03 Yorumla
Soran+1 yılTakip ettiği eskortlardan açık ara farkla daha güzelim hem yüz hem fizik olarak kendisi de bunun farkında. Kolay kolay da kimseyi beğenmez, özellikle kilolu kadınları çirkin bulur. Takip ettiği eskort 75 kg. Sırf onlar para istiyor diye ilgi çekiyor.
Soran+1 yılEskort dediğim kişi ünlü onlyfans eskortu. 31 çeker en fazla.
+1 yılNe canım aşk hikayeleri😆
01 Yorumla
Soran+1 yılKes
+1 yılAdam eskortlarla mutluysa sal gitsin yani :D
05 Yorumla
Soran+1 yılBensiz mutsuz
- +1 yıl
Mutsuz olmadığına eminim 😀
- +1 yıl
Mutsuz olan adam yazar beklemez
Soran+1 yılZaten fakeden yazdı diyorum okuma yazman mı yok aptal evladı. Ben yazma dedim ona ulaşma bir daha bir yerden dedim.
- +1 yıl
Niye özlüyon o zaman bilader xD
Tabi beraber yaparsınız 🤣
03 Yorumla
Soran+1 yılEskortlara dokunamam
Soran+1 yılTakip ettiği eskort da çirkin bişey zaten
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbaskasini bul.. adam olmaz o
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yıleskortlari takio etmeyi birak kizlari bile takio ediyorsa fenomen falan, onun sana saygisi yoktur demektir. ondan da hayir gekmez
+1 yılSaçmalama
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden :(
+1 yılUzak dur eskort falan diyorsun sence normal mi bu
21 Yorumla
Soran+1 yılOnlyfans eskortları
+1 yılHemen yaz
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Mayanız aynıysa yaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılAma o da beni fake hesaptan işletti
+1 yılfantzzisi öyle bence özleme
10 Yorumla
+1 yılYazma
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Yazma
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılAma fake hesapla geliyor işte
Soran+1 yılSevgili değiliz şu anda, sevgiliyken çıkarmıştı ben o lafı edince geri ekledi
Özele yazarmisn
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılKesinliklee
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer