20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmadı bu yaşıma kadar bir kızla konuşmuşluğum elini tutmuşluğum yok ne olacak benim halim?

çok üzülüyorum artık bende istiyorum, sevgilim olsun neden benim sevgilim yok neden ulan adalet nerde lanet olsun bu dünyaya en güzel zamanlarım bitti 15 yaşındakilerin Bile sevgilisi var intiharı düşünüyorum başka çarem kalmadı ne yapıcam artık ben kızlar, serserilerle bile oluyor benim neyim eksik
20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmadı bu yaşıma kadar bir kızla konuşmuşluğum elini tutmuşluğum yok ne olacak benim halim?
Cevapla