20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı bu, zamana kadar bundan sonrada artık Olmaz gibi geliyor doğrumu?

Ben bu sevgililik işlerine geçmi kaldım acaba bundan sonra artık kızlardan, yana umudumu tamamen kesip kabullenmemmi lazım
20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı bu, zamana kadar bundan sonrada artık Olmaz gibi geliyor doğrumu?
Cevapla