20 yaşındayım, bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı. Bundan sonra ümidimi kesmeli miyim?

bide genetik olarak saçımın yarısı beyazladı şu an çoğu beyaz kendimi çok kötü hissediyorum bide bu yıl üniversiteye başlıyorum ama çok mutsuzum ne yapmalıyım
20 yaşındayım, bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı. Bundan sonra ümidimi kesmeli miyim?
Cevapla