30 yaşındayım. Bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı? Bu normal mi?

Bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı. Asosyal birisiyim. İçine kapanığım. Tipsiz de değilim. Hatta bazıları yakışıklı olduğumu bile söyler. Ama kız arkadaşım olmuyor bir türlü. Bu durum içime çok dokunuyor. İnternetten birileriyle tanışmaya çalışıyorum kimse bakmıyor. Bir iki konuşsak bile sonra yok olup gidiyorlar. Sigaram alkolümde yok. Belki fazla iyiyim o yüzden. . :(
30 yaşındayım. Bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı? Bu normal mi?
Cevapla