20 yaşına geldim daha hiç kız arkadaşım olmadı hiçbir kızın elini tutmadım bundan sonra olmayacak diye düşünüyorum doğrumu?

abilerim ablalarım söyleyin bana bundan sonra sevgilim olmaz değilmi olsada zevk vermez değilmi bu yaştan sonra bri kızla nasıl tanışabilirim konuşurum bilmiyorum bu yıl üniversiteye başlıcam ama değişen bişwy olmaz diyorum haklımıyım
20 yaşına geldim daha hiç kız arkadaşım olmadı hiçbir kızın elini tutmadım bundan sonra olmayacak diye düşünüyorum doğrumu?
Cevapla