Karşıdaki kişiye hemen anlam yüklüyorum değer verme sistemim çok yanlış işliyor. Mesela bir kişiyi tanımaya başladığınızda onu 0’dan başlatırsınız ve yaptıkları doğru şeylere göre gözünüzde yükselir fakat ben direkt %100 güvenle başlatıyorum hemen bağlıyorum duygusal anlam yüklüyorum çok duygusalım ve biriyle konuşuyorsam sadece o kişiye odaklanıyorum. Nasıl kendimi kontrol edebilirim ve temkinli ilerleyebilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu durumun senle alakalı olduğunu düşünmüyorum netice itibarlı insan kendi içinde bir boşluk buluyor ve o boşluğu doldurabilecek bir şey arıyor sen kendi içindeki boşluğun farkında değilsin önce kendi içindeki boşluğun ne olduğunu bulmalısın ki anca bu problemden böyle kurtulabilirsin diğer türlü eksik yanını bilmediğin zaman her zaman başka arayışlar içinde olursun ki Buda seni sürekli bu tarz şeylere iter
02 Yorumla- +1 yıl
İçindeki boşluktan kasıt nedir affınıza siginarak
- +1 yıl
O değilde ben sana neden mesaj gönderemiyor um
En İyi Cevaplar
+1 yılKazıl yemen, kandırılman ve aldatılman lazım. En hızlı bu şekilde yol alırsın. Bir başka alternatif ise insan sarrafı bir arkadaşının olup yan yanayken diğer insanların analizini sana anlatmasıyla olur. Örneğin sen birisi size gülümsüyor diye onu iyi biri sanarsın ancak arkadaşın iyi bir gözlemci olduğu için şu şu konuda oma yardım etmemizi istediği için kibar davrandı diye senin gözünü açar.
00 Yorumla
Bu seninle alakalı durum değil, sevgisiz ve ilgisiz büyüyen, 10 kişiden 8 i aynı durumda, kişinin davranışı ilgisi hoş geliyor , haliyle sende anlam yükleyip alışıp seviyorsun, ama sonunda üzülen sen oluyorsun, bu durumu değiştirmek senin eline, mesafeli durarak ve o kişinin birgun gidebilecegi ihtimalini düşünerek yaklaş, en aza indirmiş olursun güven bağını.
00 Yorumla
Önce kendine değer vererek ve kendini düşünerek başlayabilirsin. Aman ha değer verme ederinden fazla kimseye. Değer karşılıkli olmalı adımlar karşılıklı atılmalı mücadele karşılıklı olmalı ilişki tek bir kişinin çabasıyla yurumemeli yoksa çok ama çok üzülürsün ve maalesef terkedilen taraf olursun
02 Yorumla- +1 yıl
Banada bi subay yazmıştı arkadaş olalım demişti. Fakat ben beni beğendiğinden dolayı yazdığını tahmin ettim ve ben kabul etmedim çünkü sevdiğim biri vardı, ayrılma aşamasındaydık. Sonra sevgilimle ayrıldık sonra bi konu hakkında ona yazdım. Zerre duygu hissetmiyordum o gözle bakmıyordum sonra hoşlanmaya başladım. Hoşlanmadan önce ise bana canım falan diyordu bende neden dedin diyordum mizacından dolayıysa sorun yok diyordum ama canım dese bile kızıyordum böyleydim ben. Sonra hoşlandım ondan ve hislerimi açtım. Beni reddetti. Sonra başka bir gün tartıştık ve yok oldu. Sonra depremin üstünden bir kaç ay geçti bana yazdı. İyiyim falan diye umurumda değilsin dedim. Görüldü attım tekrar yazdı. Bende ne de olsa duygu hissetmiyorum diye tekrar konuştum. Ama inanır mısınız? Ben tekrar hoşlandım. Sonra yüksek lisansı nedeniyle geç yazmaya başladı. Konuşuyoruz hala ben ne yapacağım bilmiyorum. Bende çok çabuk bağlandım. Aslında onunla bir şey olamayacağımı biliyorum. En azından normal konuşayım diyorum. @cansufb89
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
98
Cevap
93Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılUmursamayarak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılKonuştuğun kişinin daha önce hayatında olmadığını fark etmelisin. Daha önce de yoktu sonradan da olmaması senin için önemsiz olmalı. Onunla var olmadın ya da onunla yok olmayacaksın. Öncelikle kendine değer verirsen zaten bu durumun üstesinden gelirsin.
84 Yorumla- +1 yıl
Soruyu soran kişiyle aynı durumu yaşıyorum, aşk anlamında değil de arkadaşlığı bana çok güzel hissettiren biri girdi hayatıma, onun hayatımdan çıkmış olma ihtimalini düşünürken buluyorum kendimi ve bu beni üzüyor ama kendimi onunla henüz tanışmadığım zaman diliminde gibi hayal ediyorum, kaybedersem bir şey değişmeyecek ama geriye baktığımda onunla geçirdiğim keyifli zamanları düşünüp mutlu olabileceğim şeklinde düşünüyorum. Yazdığınız duygularıma tercüman olmuş, soruyu ben sormadım ama ben de teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim @halaburadamisinsen. Olması gereken düşünce yapısına sahipsin buna sevindim. Kimseyle var olmadık kimseyle de yok olamayız. Kimse vazgeçilmez değil. O yüzden hayatı birilerini kaybetmekten korkarak yaşamak sadece eziyet olur. Giden gitsin, kalan zaten kalacaktır. Ki zaten gitmek isteyenin gitmesi en doğru olan emin ol o insanın sana olan değerini belirler.
- +1 yıl
@halaburadamisinsen gerçekten senin gibi birini tanımayı çok isterim
- +1 yıl
@VişneliBrowni_ bu arada efsane kaliteli bir yazı ve yorum olmuş ağzına yüreğine sağlık çok güzel özetlemişsin
+1 yılBöyle olduğunun farkında olmanda bir aşama, bence kafa yapın tam anlamıyla olgunlaşana kadar hayatına birini almamalısın. Çünkü bu kadar güvenip bağlanmakla çok üzülürsün çünkü bende öyleydim ve üzüldüm de haddinden fazla. Bu özelliğini yenmek için kişisel gelişim kitapları baya işe yarıyor tavsiye ederim her zaman önceliğin kendin olsun.
60 YorumlaDoğru olan zaten sadece o kişiyle konuşmak. Zamanla onu tanıyıp, ondan emin olmak. Hemen bağlanmaya gerek yok ha elinde değildir bağlanmışsindir teslim olmamaya çalış. Çünkü karşındaki sana yüksek gelip birden alcaklasabilir. Yalanlar söyleyebilir, sana kendini bambaşka anlatmış olabilir, geçmişi hakkında yalan söylemiş olabilir. Yanlış insanlar için doğru hamleler yapma. Akışına bırak
44 Yorumla- +1 yıl
sadece o kişiyle konuşmak değil ki bu tanımadan tam duygusallaşmak bağlanmak abartmak gibi olmuyor mu?
- +1 yıl
@justlookin5 Dışını beğenir, hoşlanırsın konuşmaya başlarsın. Onda, kendine bulduğun şeyleri bulduğun zaman o hoşlanti evrilmeye başlar. Bundan sonrası karşı tarafın yaptıklarıyla ibarettir. Senin onu seveceğin şekilde kalırsa bağlanırsin, bozarsa kendini uzaklaşırsin. Zaman içinde olur bunların hepsi, birden olmaz
- +1 yıl
kız hemen bağlanıyorum diyor sorun o değil mi :D
- +1 yıl
Kız hemen bağlanmasin diyoruz bizde. Hemen bağlandıkları, bağlanmanin ne olduğunundan bir habermis demek ki :). Bir bağ kurmak lazım en azından yoksa mevzu devam etmez. Bu bağı yalanla dolanla kesenler olmus veya kız için etrafındaki diğer kişileri kullananlar da olmuş demek ki. Kız yanlış kişilerin yüzünü görmüş
+1 yılDemek ki hayatında anlamlı ilişki ve bağlar yok o açlık olduğu için direk yeni tanıştıklarını göklere çıkarıyorsun. Bence hayatında anlamlı aile dost hayvan sevgi bapları kur ve hızlı flört etme. Hani böyle bir erkekle tanışınca hergün konuşup görüşme ya da hemen seks yapıp sevgili adı koyma. Bir süre arkadaş ol birkaç ay filan sonra değer ver sev.
314 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapmaya çalışıyorum hareketlerimi mantık çerçevesinde yapıyorum ama hislerime engel olamıyorum
- +1 yıl
Yok anlıyorum seni ben de öyleyim. Bazen ben de kapılıyorum yani mantıksız şekilde dost ya da sevgili oluyorum mesela sonra ama bam diye işte çakılıyorum.
- +1 yıl
Çok beklersiniz bir ay arkadaş kalmayı oynayıp atılacak kadar saf degilim en baştan ya evet ya hayır demeyenle muhatapi kesiyorum direk
- +1 yıl
Bazı saf hemcinslerim bunu yapamıyor abaza çünkü cogu
- +1 yıl
Abi ne alaka. Tanıyoruz birbirimizi. Asıl iki günde seks yapsak siz bizi kullanıp atmış oluyorsunuz.
- +1 yıl
Seks yapmayı bu kadar abartma sevgili olmayı göze aldıysan seksi de göze alacaksin
- +1 yıl
Yoooo sekssiz sevgilim oldu ayrıca abartmıyorum istersem yaparım sma bedel ödemeden erkek yapınca içime dinmiyor. Bana değer vermeli çaba harcamalı bedavaya olmaz.
- +1 yıl
Çabayla olacak şeyler değil işte çaba gösterince tadı kaçıyor herşeyin ya evet ya hayır bu kadar basittir
- +1 yıl
1 aylık kız arkadaşım oldu sanaldan 1. ayin sonunda o konulara girince engeli bastı neymiş erkenmis
- +1 yıl
Erkense güle güle dedim
- +1 yıl
Benimde başıma dün gece bir değişiği geldi 1 aydır birlikte olduğum bir adam vardı flört evresini cinsellik yüzünden çok hızlı geçtik ve sevgili olduk adamın evine gittim kaldım arkadaşları ile tanıştırdı denize gittik yedik içtik eğlendik hersey çok ama çok güzeldi sonra ben dün gece evime geri döndüm ve bana bir mesaj geldi "benim sana olan hislerimde eksiklik var kendimi veremiyorum eski sevgilime olan hislerim bitti sanıyordum ama bitmemiş daha fazla devam edemem hoşkaçal" ben nasıl şok oldum size anlatamam şu an bile ağlamaklıyım çünkü ona karşı bir sevgim hoşlantım vardı cinsellik yaşadık koynunda uyudum beni öpmelere doyamadı hatta yatakta beni kendine aşık edeceksin falan diyordu gerçekten beni seviyor gibi davrandı çok kötüyüm resmen kullanıldım ama beni hiçbir sosyal medya hesabından da silip engellemedi sanırım eski sevgilisi ile tekrar deneyecek eğer olmazsa yine bana geri dönecek eğer dönerse bana yazdığı o mesajın aynısını bu sefer ona ben yazıcam
- +1 yıl
Bence bekleme yazmasını direk engelle her yerden. Kullanılmış hissetme bu aşk ve ilişkiler kumar. Böyle hızlı olup çok iyi giden evlenen de oluyor ama pat diye biten de. Kullanıldığın bir durum yok sadece kısa bir ilişki oldu. O an duygularla insanlar büyük abartılı sözler söylüyor ben de bilmiyorum be kadarı doğru ne kadarı gerçek ama ne yapalım yalan makinesine bağlamıyoruz insanları di mi ilişki yaşarken. Bazen yıllarca birlikte oluyorsun seni seviyorum diyor ama öyle bir şey yapıyor ki olamaz diyorsun. O zaman herkes her an kandırılmış kullanılmış hisseder. Hayat böyle biraz garip. Siyah beyaz değil. Kendine iyi bak sarıldım kocaman sana ✨✨🌷
- +1 yıl
Sevgilin safın tekiymis öyle bir aciklama yapmayıp ikisini birden kullanabilirdi
- +1 yıl
Acaba diyorum onun evinde kaldığım süre boyunca hoşuna gitmeyen birsey mi yaptım ama aksine aramız çok iyiydi hatta bana hayatımda gördüğüm en düzenli titiz kızsın dedi klozetin kapağını bile açık gördüğün her an kapatıyorsun bunlar dikkatımı çekti ve hoşuma gitti dedi anlamadım yani kafamı allak bullak yaptı ama benim tek istediğim bana geri yazsın ve bende aynı bana yazdığı o ayrılık mesajını ona geri yazıyım başka bir istediğim yok
+1 yılSevgili yazar bence ancak ve ancak bunun tek mantıklı bir açıklaması olabilir. " SEVGİYE AÇSIN" bana ister kız ister kızma sendeki sevgi boşluğunu doldurmak birşeyler hissetmek onu sevmek ve sevilmek için direk en tepeden başlıyorsun. Senin sevmeden çok sevilmeye ihtiyacın var.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru
Başka hedeflere baika işlerle uğraşmadığın için hep onu düşünmeye daha vaktin oluyor. Umarım anlamıssındır beni.
22 Yorumla
Soran+1 yılİş yok okul yok boşluğa düştüm sanırım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılilgi ya da sevgiye karşı bir açlık yaşadın mı hiç hayatının bir döneminde? genelde çocuklukta ya ergenlikte bunlar tam olarak karşılanmayınca, ilgi kırıntısı gösteren birine kendimizi kaptırma eğiliminde oluyoruz.
51 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak öyle bir yaşantım oldu sanırım çocukluğumdan beri
+1 yılValla o bendede var bende bilmiyorum nasıl geçer saçma sonra biz üzülüyoruz
314 Yorumla
Soran+1 yılErkekler bizi hak etmiyor gibi geliyor
- +1 yıl
Bizim iyi niyetimizi kullaniyorlar
Soran+1 yılKullandıklarını bilsem de gösterdikleri ilginin gerçek olduğunu düşünmeye ihtiyacım var
- +1 yıl
Var bı kactavsiyem sanada
- +1 yıl
Herkes aynı degill ben çok duygusal bir insanım herseye inanan biriyim
- +1 yıl
@Operator005 yaa öylemi güzelmiş
- +1 yıl
Isde aynı seyy sevgiye ihdicimiz varr
- +1 yıl
Merhabalar, kesinlikle bütün erkekler diye yargılamamalısınız. Melek gibi insanlarda var bu dünyada. Ki göremiyor olabilirsiniz çünkü bütün milletin bulunduğu yerlerde takılmıyorlardır. Belkide hoşlandığınız erkek tipinde, yakışıklı bulduğunuz, sıkıntı vardır.
(Sallıyorum kolye takıp bi elinde sigara içen sokakta artist artist yürüyen erkek zaten belli eğer yanında kötü gözükürsen aldatır bir gün, toplum yozlaşmış maalesef)
Soran+1 yıl@YusufErenAY ben öyle tiplerden nefret ederim efendi eli yüzü düzgün, saygılı , sigara alkol almayan insanlardan hoşlanırım ama şöyle bi durum var bu senin bahsettiğin fırıldak tiplerin ilgi alanında değilim sade kendi halinde bi kızım benim hoşlandığım düzgün kişiler de bu konularda aktif değil yani fırıldak tiplere kıyasla belki tanımak isteseler çok iyi anlaşacağımız insanlar her kıza yürümedikleri için karşılaşamıyoruz
- +1 yıl
Yoo temiz kalpli kızlardan hoşlanıyorum
- +1 yıl
@YusufErenAY valla kalbim çok temiz😁😄
- +1 yıl
Demene gerek yoktu gördüm zaten
- +1 yıl
@YusufErenAY ah gerçekten mi
Seni böyle çok üzerler belliki çok temiz kalpli iyi birisin, piskolok'tan destek alabilirsin, her piskoloğa gidenin piskoloji de bozuk anlamına gelmez, en azından senin için bir alternatif denemekte fayda var maddi gücün yetmiyorsa, bazı kurumlar ücretsiz piskolok sağlıyor araştırmanı tavsiye ederim..
10 Yorumla
+1 yılBen de aynı senin gibi aşk acısı çeken biri olarak
İki gün değil iki dakika konuştuğum kişiye tutuluyorum
Akşam o düşündüğüm kişiyi rüyalarda görüyorum
Keşke elimden gelse de bu huyumdan kurtulsam
Kadınların abaza gözünden baktığı insan olmasaydık ne güzel olurdu değil mi?
Her konuştuğum
Her bakıştığım kişiye tutulmam abazalıktan başka bir şey olmadığını biliyorum ama ne yapalım can çıkar huy çıkmaz00 Yorumla
+1 yıl50 ile başlayacaksın nötr olacaksın ne 0 verip ön yargılı olacaksın ne de 100 verip gözünde büyüteceksin çünkü diğer iki durumda da üzülen sen oluyorsun
20 YorumlaBende diyorum bu kiz neden beni anlatmis megerse yengec burcuymus bende yengec burucuyum herkeske asiri baglaniyorum ve birakmak istemiyorum birakilinca bosluga dusuyorum ve asiri sevgi istiyorum ama sevgi vermiyorum
22 Yorumla- +1 yıl
sevgi vermiyosan oo Bende yengeç erkegiyim aşiri sevgi veriyorum. ama Ayni şiddette alamiyorum
Soran+1 yılBen güvenmediğim için sevemiyorum ama gösterecekleri ilgi kırıntısına bile ihtiyacım var
Gizli Üye(18-24)+1 yılSorunun detayına yazdığınız bir cümleyle ilgili bir şey soracağım. "Bir kişiyi tanımaya başladığınızda onu 0’dan başlatırsınız ve yaptıkları doğru şeylere göre gözünüzde yükselir fakat ben direkt %100 güvenle başlatıyorum" cümlesini size mi ait yoksa başka birisinden mi duydunuz? Ben bu ifadeyi kendim yazdım ve birkaç kişiye söyledim o yüzden soruyorum yanlış anlamayın. Acaba tanıdığım birisinin bir tanıdığı mısınız?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılYani bende aynıyım herkesi iyi sanıp iyi olup ama darba yiyen oluyorum genellikle ama şöyle yapıyorum Uzak dik başlı davranıyorum mesfeni koru ve hiçbir şey senden değerli önemli değil inanki böyle yaptım şu an rahatım
10 Yorumla
+1 yılDuygularını biraz frenlemen lazım. Bu mentalite seni ciddi ilişkilerinde de sıkıntıya sokabilir. Senin bakış açından bu bağlanmalar çok masum görünüyor olabilir ama bir gün karşı taraftan bir badboy çıkarsa seni üzebilirler.
10 Yorumla
+1 yılanladığım kadarıyla kendini yalnız hissediyorsun ve birine ihtiyaç duyuyorsun ve yeni biri tanıdgında da kendini hemen karşındakine açıyorsun kaptırıyosun ama bu seni ilerde çok çok üzer çünkü güvenin boşa çıkabilir işte o zmn belki de yavaş yavaş bu yönünü törpüleyeceksin
20 Yorumla
+1 yılBu duyguya bağlı, aşırı güven seni her sarstığında sen daha iyisini arıyorsun ve yine aynı şey oluyor. Yapman gereken tek şey mantikla hareket etmek. Kalbinle hareket edersen zor. Önce bir gözden geçireceksn. Mal mı değil mi. İlk dakikadan her şeyi anlatırsan yanan sen olurus. Bu taktiği dene bir bence.
20 Yorumla
+1 yılNe kadar kendini kontrol etsende o özellik doğuştan dır, her zaman olucak maalesef
Bendede var aynısı, en kötü tarafı hoşlandım aşık oldun evlenesin geldi ama bi baktın aşk bitince gerçekler öyle deil😕
İnsanları tanıman gerek00 Yorumla
+1 yılSağlam bir kazık veya aldatılma veya reddedilme ile bu sorunun ortadan kalkacaktır. Tecrübeyle sabit. Sonra da insanlarla nasıl güvenebilirim ve bağlanabilirim diye sormaya başlayacaksın.. Çünkü bağlanmaktan korkacaksin tekrar eski şeyleri yaşamaktan korkacaksin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Hayatın onunla başlamadı. Baglanmak güzel ama doğru zamanda , tanıdıkça olmalı bu. Sevgi açligindan bazen duygu hızlı gelişebiliyor bayanlarda. Tanimadan karar verme derim.
10 Yorumla
+1 yılSeni üzerler be bu devirde güven 0 dan değil -10 dan başlaması lazım kdkdkdx
40 Yorumla
+1 yılKonuştuğun kişiye değil de onunla kurduğun hayallere, kafanda oluşturduğun kişiye bağlanıyorsun bence.
20 Yorumla
+1 yılÖnceliğin kendin olmalı. O varken de o yokken de. Mantığınla hareket etmelisin. Hemen cevap bekleme ve hemen cevap yazma. Biraz geride dur. Meraklandır. Gizemini koru kısaca.
00 YorumlaKendini bir şeye bağlı hissederek belki de hayata tutunuyorsundur. Takıntı problemin olabilir kendin daha iyi bilirsin nedenini cidden çocukluğa inmek lazım bu konuda.
01 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel anlayışlı bir cevap vermişsin, bir şey sorma şansım var mı bir nevi tavsiye almak istiyorum
+1 yılAslında güzel bir huyda o randımanda birisini bulman lazım bende öyleydim çok değer veriyordum ama karşı taraf bambaşka kafalarda çıkıyor herşeyi yapmacık çıkıyor ve evet artık en acımasız adam benim
00 YorumlaSenin benimle iletişime geçmen lazım. Neden dersen ben de yengeç burcuyum 😂 anlattığın durumu ben de yaşadım o yüzden birkaç şey de yardımcı olabilirim 😊
01 Yorumla- +1 yıl
Çok haklı tavsiye edeeim 😄
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. kenidini gayet guzel tanimlamissin bu asamadan sonra kendinde eksik olan duyguyu bulmak.. sevilme duygusu mu deger gorme duygusu mu? bi takdir edilme mi? buralarda bi yerlerde eksik var aplaa..
00 Yorumla
+1 yılBir psikolog yorumu olacak ama bu senin çocukluğundan gelen aile ilişkilerinle bağlantılı bir şey. Biraz derin bir konu.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın erkek genelde bu tip insanların mutlaka aşağılık kompleksi, kendinde beğenmediği bir şey oluyor. Nasılsa beni kimse beğenmez algısıyla kene gibi yapışırlar ilk buldukları kişiye 😂 sebebi özgüvensiz olman yani.
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Ayayyçaaa hayır sevilmeyen insan bir yerde gurur yapar dik durur anlatabiliyor muyum. Bu tamamen aşağılık kompleksi ve beğenilme kaygısı.
- +1 yıl
Alakası yok bu arada. Ben de defalarca kez ihanete uğramama rağmen çoğu zaman insanlara kolayca güvenirim. Fiziksel olarak kendimi beğenirim, karakter olarak da çoğu huyunu beğenirim. Başka insanlar zaten dışarıdan bakıp sırf görünüşüm için bana imrendiğini söylüyor ama yaşadığım hayat, hayat değil. Kendi hayatım dışında kendime ait her şeyi seviyorum ve beğeniyorum.
- +1 yıl
@Ayayyçaaa karakterimde beğenmediğim özelliğim de saf olmam. Zaten birilerine kolayca güvenmemin sebebi de bu. O kadar psikolojide uzmansanız her insanın yaşadığı psikolojiye sebep olan şeylerin farklı olabileceğini de göz ardı etmemeniz gerekir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyleyim ya. Neden bilmiyorum. İlgisizlikten mi sevgisizlikten mi anlamadım. Yoksunluk hissediyoruz sanırım. İnsani olarak iyi bir şey ama yıpratıcı ve yorucu.
15 Yorumla
Soran+1 yılİlgi ve sevgiye açız sanırım
Cevap sahibi+1 yılGaliba evet. O kadar çok sevmek sevilmek istiyorum kii. Konuşmaya başladığımda düşüyorum hemen sonra peşine hayaller geliyor. Sonra fark ediyorum kendi kendime gelin güvey olmuşum ve ya karşımdaki beni hak etmiyor. İster istemez koyuyor be acıtıyor bazen. Neden bu kadar basitleştiriyor beni bu durum anlamıyorum. Üzülmek istemiyorum ama sevmek istiyorum. Sevmek istedikçe bazen üzülüyorum. Yoruldum yalnızlıktan sevgi arayışından insanlardan. Suistimale uğramaktan. İki ucu pislik değnek demişler ya heh işte ondan tam.
Soran+1 yılTam olarak öyle
- +1 yıl
Evet kesinlikle öyleyiz ben şahsen aşka sevgiye muhtacim
- +1 yıl
Aynenn vallahi bende oyleyimm
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılyanlızlık korkusundan mı acaba. aşktan bahsetmiyorum arkadaşsız da kalmaktan. biraz yalnız olmayı tercih et.
00 Yorumla sana bu aşağıdaki şarkı iyi gider.
https://www.youtube.com/embed/8EKLxOiQPBw00 YorumlaArzuların var. Onlar isteyince öyle oluyor. Sen kalbinle değil aklınla hareket etmeli çizgilerini netleştirmel isin...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılKendine odaklan boş ver başkasını.
https://www.youtube.com/embed/g_3RszOli6000 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. yanlış kişilere verdiğin değerden dolayı darbe yedikçe düzelir bu huyun ama o zamana kadar da büyün insanlara karşı güven duygunu kaybedersin o sebepten karşına çıkacak doğru insana da bu defa sen temkinli yaklaşırsın
00 Yorumla
+1 yılBır sure sonra tam tersi olur, baglanamazsın artık kimseye
10 Yorumla
+1 yılAynı ben şu anki sevgilime aşırı bağlandım ve takıntılıyım. Seni çok iyi anlıyorum
10 Yorumla
+1 yılSeni üzerler dikkat et erkekleride çok ciddiye alma keyfine bak
18 Yorumla- +1 yıl
Kızları da çok ciddiye almamak lazım erkeklerin de çoğu bir mesaja kanıyor
- +1 yıl
Keyfime bakıyorum önemsiz şeyler kizlar
- +1 yıl
Erkeklerde önemsiz şeyler bu arada
- +1 yıl
Evet sizde benim için oylesiniz
- +1 yıl
Evet sende bizim için öylesin
- +1 yıl
Ağır kız numaralarini yemiyoruz ama. beğendiğiniz erkeğin ağzına dusuyorsunuz
- +1 yıl
Bu nefret nedir anlamadım
- +1 yıl
Nefret etmiyorum sadece baglanmiyorum kimseye
Aynı ben sonra çok fena zoruma gidiyor ve üzülen ben oluyorum
10 YorumlaKendini bu kadar sevmiyorsun demekki.. önce kendini sev biraz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Çabuk bağlanıp çabuk vaz geçen bir özelliğin var bu süreyi artir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Acı çekerek, kazık yiyerek, incinerek, olgunlaşırken üzülerek ve büyüyerek arkadaş…
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sen ben gibisin tamamen mantigimizdan kaynaklanıyor bence
10 Yorumla
+1 yılÇok kötü Allah yardımcın olsun kendini ona baglanmayacagim diye kurallandir
10 Yorumla
+1 yılAnne baba sevgisinden mahrum oldugundan gercek sevgiyi tanimiyosun 😔
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen yalnızlığı kabullendim. Sevip üzülen herkese öneririm.
00 Yorumla
+1 yılHiçbir erkeği severek tanıma. Tanıyarak sev. Sorun kendiliğinden çözülür.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Duyguların ağır bastığı için böyle olmaya devam edeceksin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAnlamsız bir dünyada yaşadığını bir gün anladığında her şey son bulur merak etme..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ayy bende öyleyim, hemen anlamlar yüklüyorum hemen hoşlanıyorum. Hemen onunla ilgili hayaller kuruyorum. Gerçekten bıktım usandım kendimden
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılÇok ciddiyim sen neden bana denk gelmiyorsun ya
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ben kimseyle konusmama karari alarak hallettim bu durumu jznsns
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Önce kendını sev saygı duy kabul et dıgerlerının onemı kalmıyor başa kendını koy
00 Yorumlaherkesi sütten çıkmış ak kaşık gibi temiz düşünme mesafeli ol her zaman.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Konusmasan.. bunun icin dusuncelerini degistirmelisin. Bunlarida kitaplar ile cozebilirsin.
00 YorumlaHemen benimle 2 gün konuşmana ihtiyacım var :D
02 Yorumla- +1 yıl
Abaza mısın
- +1 yıl
@meralmaral obozomosonnnnn sanane dingil :D :D
Sanırım o kişiyle hemen hayal kuruyorsun ayrıca konuşmanızin samimiyetine de bağlı
00 YorumlaBence bu kötü bir şey değil bir kişiye değer verip sadece ona odaklanmaya çalışmak tabi öyle pat diyede güvenilmez ama bence bir kişiye odaklanmak erkek kadın farketmeksizin herkesin hayalidir diye düşünüyorum bu güzel huyunu değiştirme
01 Yorumla
Soran+1 yıl25 yıldır böyleyim değişecek gibi durmuyor
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2 gün konuştuğum eşimle bi çılgınlık yapıp 3. Gün nikah tarihi aldık 7. Gün evlendik 5 senedir mutluyuz sjsjsjsjsj
13 Yorumla- +1 yıl
Yuhh helaall
Cevap sahibi+1 yıl@zürazhr burayı kullanmakla mutluluk ne alaka?
- Devamını Gör (131)
Devamını Gör(176)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 2 gün konuştuğum kişiye 3. gün bağlanıyorum. Bu huyumdan nasıl kurtulurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer