2 gün konuştuğum kişiye 3. gün bağlanıyorum. Bu huyumdan nasıl kurtulurum?

Karşıdaki kişiye hemen anlam yüklüyorum değer verme sistemim çok yanlış işliyor. Mesela bir kişiyi tanımaya başladığınızda onu 0’dan başlatırsınız ve yaptıkları doğru şeylere göre gözünüzde yükselir fakat ben direkt %100 güvenle başlatıyorum hemen bağlıyorum duygusal anlam yüklüyorum çok duygusalım ve biriyle konuşuyorsam sadece o kişiye odaklanıyorum. Nasıl kendimi kontrol edebilirim ve temkinli ilerleyebilirim

2 gün konuştuğum kişiye 3. gün bağlanıyorum. Bu huyumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla