İnsanlarla konuşamıyorum. iki dakika sohbet ediyoruz ve ben mal gibi kalıyorum sonra sohbet ilerlemiyor?

Nedenböyle. Nasıl aşıcam ben bunu
İnsanlarla konuşamıyorum. iki dakika sohbet ediyoruz ve ben mal gibi kalıyorum sonra sohbet ilerlemiyor?
Cevapla