Ya sohbet edemiyorum bi türlü. kim olursa olsun. arkadaşlarımla bile azaldı artık. konuşmanın ortasında öylece kalıyorum?

Napıcam ben neden böyle oluyorum? Nasıl akıcı sohbet edebilirim?
Ya sohbet edemiyorum bi türlü. kim olursa olsun. arkadaşlarımla bile azaldı artık. konuşmanın ortasında öylece kalıyorum?
Cevapla