Biriyle en fazla 10 gün konuşabiliyorum. Sonra sıkılıp bırakıyorum. Siz nasılsınız? Uzun sürüyor mu konuşmalarınız?

Mesela biriyle bir hafta konuştum ve şimdi iki gündür konuşmuyoruz. Dünya varmış, oh be diyorum. Kendime daha çok vakit ayırıyorum. Sanki dünyaya yeniden geldim. 😅

Biriyle en fazla 10 gün konuşabiliyorum. Sonra sıkılıp bırakıyorum. Siz nasılsınız? Uzun sürüyor mu konuşmalarınız?
Cevapla