2 yıllık ilişkiyi ağlayarak ve ailesi yüzünden bitirdi geri döner mi ya da pişman olur mu?

Çok seviyoduk ikimizde çok ağladık ayrılırken. İkimizde birbirimizin ilkiydik. Herşeyi birlikte yaşadık. C*nsellik dışında. Sadece s*vişme ve uzak kaldığımızda da se*ting yapıyorduk. Duygusal olarakta bağlıydık. Herseyimizden haberdardık. Ama 1 hafta oldu ayrılalı 4 gün önce beklesemde gelemeyeceğini ve ailesinin kesinlikle istemediğini söyledi. Ailesi uzak şehir diye istemedi ve tanıdık biriyle evlendireceklerini söylediler.
Karı koca ilişkisi gibiydi aramızda ki. Ne kadar uzak olsakta hep yanyana gibiydik. Sizce gelmez mi veya pişman olmaz mı?

2 yıllık ilişkiyi ağlayarak ve ailesi yüzünden bitirdi geri döner mi ya da pişman olur mu?
Cevapla