İlişki yolunda olduğum flörtüm ilk buluşmamıza çok bakımsız geldi, aramıza mesafe sokmakta haksız mıyım?

yaklaşık bir ay önce tanıştığım flörtümle işleri biraz yürütüp buluşma kararı verdik, ben olması gerektiği gibi buluşmadan önce karşıdakini rahatsız etmemek adına yıkanarak, genel bakımımı gerçekleştirerek (hatta biraz daha özen göstererek bakıma) ve bir erkeğe göre süslenerek güzel bir kombinle geldim ayrıca buluşmadan önce ona jest ve tatlılık olması adına hediye de aldım, fakat buluştuğumuzda gördüğüm manzara benim verdiğim özene yakın bile değildi inanılmaz kötü kokuyordu ve o ter kokusu deodorantla veya parfüm sıkmakla durdurulmaya çalışılmış gibi de durmuyordu makyajı, düzgün bir kombini vesaire unutun zaten. Hediyesini verdim ve dağıldık sonrasında normalde yazdığımdan daha az yazarak yavaş yavaş bitirdim. Sizce bu şekilde ilk buluşmaya gelmesi saygısızlık mıdır? siz ne düşünürdünüz, ne yapardınız?

İlişki yolunda olduğum flörtüm ilk buluşmamıza çok bakımsız geldi, aramıza mesafe sokmakta haksız mıyım?
Cevapla