2 yıl çıktık ve 4 gün önce konuşmak istemediğini söyledi sizce soğudu mu?

2 yılımız çok iyiydi arada tartışmalar falan oluyordu ama ikimizde mutluyduk her gece arardı konuşurduk aramayinca artik kendimi kötü hissediyordum sonra çok sık aradım ama 2 dk işim var diyebilirdi arkadaşına benle konuşmak istemediğini söyledi sizce neden yoğun olduğu için mi?

280/3000

Güncellemeler
+1 yıl
Gençler ortada verme falan yok kalbimi kırmadan söyleyin artık bu kadar kırıldığı yeter yani.
2 yıl çıktık ve 4 gün önce konuşmak istemediğini söyledi sizce soğudu mu?
Cevapla