Eşim hep sinirli ve kavgacıyken ben neşeliyim. Boşanmak için yeterli bir sebep mi bu?

Ben ise neşeli biriyim Güleryüzlu bıktım ondan ya boşanmak için yeterli mi? Ne alaka diyeceksiniz ama ben ikizler o oğlak burcu
Eşim hep sinirli ve kavgacıyken ben neşeliyim. Boşanmak için yeterli bir sebep mi bu?
Cevapla