Nasıl olsa küsmüyor diye karşındakinin sevgisiyle oynadın mı?

#DeliMavi
17 Ağustos 2023
Nasıl olsa küsmüyor diye karşındakinin sevgisiyle oynadın mı?

#DeliMavi
17 Ağustos 2023
Küsmüyor diye değil de nişanlı mi aldattim daha önce sonra tekrar bir aldattım o başkasıydı aldatılanlar ayrı aldattigim hep aynı kişi o kişi değerliydi diğerleriyle de işte oyun oynamak diyelim sonra bu aldattiklarimin arasında 3. kisi daha var di 2. aldattigima. abimin arkadaşı o dedim 1. ciktigim kişiyi biliyordu 2. kisi ayrilcam. diyordum onuda öyle kakmıyordum 1. si bu arada değermi biriydi beraber olduğum diğerleriyle zaman kaybedip gezip tozuyordum nisanlimida beraber olduğum la aldatmıştım biraz karışık ama. simdi salı günü nikah im var aldatma işlerini bıraktım
1. beraber olduğum da nişanlım olduğunu biliyordu ayrilcam. demistim ayrılmıştım nisanlim dan en son kaçalım dedi gitmedim ona baskısına kismet
kızlara neden saygı duyulmamalıdır 2.
hayır, kimsenin sevgisini ve kendisini kendime oyuncak etmedim. Ama etseydim :D kesin el üstünde tutulurdum.
Teşekkür ederim maviş 💙
Rica ederim sosi💙
Evet be pişmanım. Kız arkadaşım vardi normal arkadaş yani. Ulan çok alçakgonulluydu falan şu an engelledi beni her yerden. Mesele de şu"ben umursamaz diye gs-fb macinda dalga gectim" sonrada baya bi alındı. O andan sonra düzeltemedim zaten küfür falan etti bana. Ben bilerek yapmadım ama bunu.
Cevap
33Cevap
Merhaba,
Hayır, ama bazen kendimden soğutmak için kötü şeyler yapabilirim. Çünkü git diyemiyorum, kendimi kötü gösteririm filan, en son topum bile diyebilirim ki dediğim olmustu! 😅
Kalpsizzzz seni🤣
Allah Allah yahu 😅ne alakası var aşkıma karşı değil 😅hani beni seven ama sevmediğim istemediğim kişiye karşı yaparım 😅
Peki o zaman sevdirme kendini sende🤣🤣🤣
Kendinden soğutmak için kötü şeyler yapıp hem git diyorsa nasıl olacak 😅😅
Sende haklısın da özellikle bir şey yaptığım yok yani 😅 Hani kalp kırmayı sevmem dikkat ederim tebessüm sadakadır güler yüzlü olurum mümkün olduğunca herkese yardımcı olurum ama bu tamamen insanlık için 😅
Özel bir şey yok 😅
Bana kötü davransalar üzülürüm filan ama iyi davranıyor diye de hoşlanmam kimseden 😅😂
Laz kızı 😅
Direkt gitmek lazım hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir 😅
Canı cehenneme sektör etmek lazım filan 😅
Tamam tamam darlamayayım seni🤣🤣
Yok estağfurullah hiç darlanmıyorum aksine hoşuma gidiyor soruda laflamak 😂 Çokça çok
Kendinden soğutmak için elinden geleni yapıyor ama yan yana gelince hiçbir problem yok
Haklısın kimse vazgeçilmez değil Ama şu an birazcık pişmanlık yaşadığım için çekiyorum
O zaman orada bir sıkıntı yavşukluk vardır öyle şey olmaz filan 😅
Net olmalı bir öyle bir böyle sıkıntı
Diyosun?
Kesinlikle 🌸
Merhaba , böyle bişeye hakkım yok bunu yapmam zaten :)
Aksine bana bu yapıldı ben yapmam empatik yaparım
Hayır ben yapmadım ama çoğu kişi bunu yapıyor mesela siz çok değer verirsiniz alttan alırsınız ama karşınızda ki nasıl nasıl alttan alır ya da bana küsmez der ve sizin değerinizi bilmezler.. bu yüzden de aslında kimseye gereğinden fazla değer vermemek gerekiyor.. ki anlasınlar verdiğimiz değerin öyle sıradan olmadığını ayda herkese vermediğimizi... ama işte gidince anlarlar ancak.
Hiç öyle şeylerim olmadı ama bana karşı maalesef çok oldu. Bu illa sevgili değil, kardeş bile oluyor. Lakin o bam teline, haşin bir temas olduğunda, indands ki o müphem tahammüller bir anda son buluyor. Bu sefer eski anlayışa tahammüle alışmış olanlar, yüksekten düşen bir insanın çarpma etkisi oluşunca, saldırgan bir savunma hali oluşuyor. Bszen keşke bardak dolmadan yanlışları söyleyen bir insan olabilseydim diyorum.
Sevgisi ile oyun oynamadım ama biraz Umut vermiş olabilirim yakın davranmamam gerekirdi
Haliyle umutlandi yazikkk
Dünya hali ya varsa biz de yaşarız yoksa ne yapayım
Haklisin
Öyle bişey yapamam ya gerçekten küserse o zaman napıcam.
Zaten değer veren ya da küser diye düşünen bunu yapmaz ki
Öyle olmalı zaten
Hayır oynamadım. Genellikle erkekler oynuyor. Erkekler aldatmayı sever. Her gün aynı tabaktan aynı yemeği yemezler. Buna cilt tabakası dahil!🤣🤣🤣🍜🥗🍝
Hiçbir zaman oynamadım ama bunu yaşadım. Değer verince görmezden geliyorsunuz çoğu şeyi ve sonunda siz yıpranıyorsunuz. Bu gibi durumlarda sakince susup kapıyı kapatıp çıkmak lazım.
Hayır, asla. Bu başta kendime olan saygımı zedeler, karşımdaki insana da fazlasıyla haksızlık ve saygısızlık olur.
Hayır oynamazdım kendilerine yapılmasını istemedikleri bir şeyi karşı tarafa yapılmaması gerekiyor
Bu duyguyu biliyorum ve kimseye yapmam. Yapamam yani, vicdan yaparım ama bunu hak ediyorlar mı? Hayır, hayatıma aldığım kimse hak etmiyor.
Hayır. Böyle bir hareket doğru değil. Mutlaka insanın içinde birşeyler kırılır. Belki belli etmiyordur...
Hayatımın hiç bir döneminde nasıl olsa küsmez rahatlığında 1 tek kişi olmadı herkes hemen küsecek narinlikte
Duygusal aldatmaya girer bu.. bunu yaşatmadim hiç kimseye.
Bana bu yapıldı ama ben yapmam çünkü sevgi konusunda baya hassasim.
Hayır hiç kimsenin duygusuyla oynamadım hep onlar benimkiyle oynadı
Kimsenin sevgisiyle oynamam, sevmiyorsam umut vermem. Umut vermişsem, umudu olurum...
evet ama eskiden onunda bana aynı şeyi yaptığını düşündüğüm için bende öyle davrandım
Hayatım boyunca hiç kimsenin duygularıyla oynamadım
Hayır kesinlikle msenin duygularıyla oynayacak kadar acimasiz değilim
Böyle bir şey yaparsam kaldırım tasıyla kafamı ezsinler
Hayır oynamadım, küsmüyor diye sevdiğim kişiyi incitmeye göze alamam
Hayır. Kartlarımı her zaman açık oynadım. En başta ne isem sonunda da o olmaya gayret ettim
Sevgisiyle oynamadım kimsenin. Aksine sevmediğini anladığımda oynarım.
Ben oynamadım ama
Story e maşallah yazdıktan sonra silen insanlara küsüyorum.
Hayır Yakışık almaz böyle bir durum
Asla yapmam her hareketime önem veririm aynısı bana yapılsa nasıl hissederdim diye kontrol edip yaparım
asla öyle bişey yapmam. insanları aptal yerine koymak olur
Çok yaptım ama benden size tavsiye g. tume girdi karması yapmayın
Deneyenler oldu küsmedim ama onları bitirdim 🤣🤣🤣🤣
Bu vicdansızlık yaaa kendime yakıştıramam
Hayır karakterime ters olur
Hayır tabikisi
Hayır ama çok dalga gecildim
Asla sevgiyle oyun olmaz..
Hayir. Yapmam da. Karekterime ters...
Yokk be kimsenin duygularıyla oynamam
Hayır, hiç hoş bir durum değil. Yapmam, yapamam.
evet oynadım. ben cok kotu biriyim
Oynamadım oynamam da karaktersizlik çünkü bu
Yok oynattım ama mal olduğum için
Yapmadım ama çok benlik bir hareket.
asla öyle bir şey yapmadım
Hayır insanın gururuyla oynamak kötüdür.
Hayır yapmadım insanın gururundan oynamam
Hayır o kadar karakter yoksunu değilim
Çok canice yaaa
Hayır
Haşa, korkarım.
Oynamadım
Ayıp oda yapılmaz
Hayir
hayır yapmadım hiç
Hayır hiç yapmam
Yapmışım vaktinde
Hayır.
Hayır.
belki bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?