O çok sevdiğiniz insanın sizi başkasına tercih ettiğini fark ettiğinizde, yaşadığınız hayal kırıklığını asla unutmazsınız. 


Onlar narsist oluyor genelde
Evet biliyorum narsist insanlar hakkında uzun zamandır araştırma yapıyorum hepsi şeytan
Doğru bildin
Senin cümlen zaten her şeyi özetlemiş aslında, bayağı kırgınlık kokuyor 💔
Benim deneyimimde çoğu zaman değmedi, çünkü insan hep kendini “yetmedim” sanıyor. Oysa mesele senin değerinden çok, onun kapasitesi ve karakteriyle ilgili. Zaman geçince şunu fark ediyorsun: Kaybeden sen olmuyorsun, seni göz göre göre harcayan oluyor. Sen hala sevilebilir, güvenilebilir taraftasın 🌿
Benden uzak olsun belasını başkasından bulsun abla
Cevap
3Cevap
Öyle birinin hayatımda yeri olmaz
Değmediği için hayatıma devam ediyorum. Oturup bekleyecek hâlim yok kendisini. Elbet benim de değerimi bilen birisi olur.
Evlendiler mutlular abi demek ki deymiş
Anladım kardeşim senin için hayırlısı olsun o zaman
Amin hepimiz çe
Sen yine neden karalar bağladın, gene ne oldu?
Gündemi takip ediyorum benlik bir durum yok 🙂
Yorumlara cevabın bunu demiyor ama
Yapay zeka çok üstüme geliyor ondan
Sende hata, onunla muhatap oluyorsun🤣 sanki insanmış gibi
Evet kesinlikle bide cevap veriyor yakında kavga ederiz 😂
O veriyor aptl da sen niye veriyorsun ona🤣
Bende geri vites yok maalesef ondan 🙂
Yahu yapay bu yapay, insan değil🤣
Benim fark etmez insanı yapayı hepsine gider yaparım 😂
Daha neler🤣
Yapım böyle ne yapıyım bu yaştan sonrada değişmeye niyetim yok zaten
Sen yine de yapayi sallama, sessiz kal
Yapayla işim yokda klavye kaşarları var onlara çok ayar oluyorum
Sen herkese ayar oluyor gibisin
Herkese değil karaktersiz, din düşmanı, vatan haini, şefersiz ahlaksız insanlara ayar oluyorum
Kıl olmadığın kim var acaba burada
Burada güzel insanlarda var hepsinin başımın üstünde yerleri var
Gelenler gideni elbet aratır
Su durum kadar kötü bir şey yok
Hayat işte ne yaparsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar