



Olur da bir gün barışırsa ona gösteririm diyor 😭 . Gordugunuz gibi bu yazdıklarından hicbir şey anlamadım ne çıkarmam lazım. Sadece ismi geçiyor yazılanlarda. Instagramdaki takipçilerine baktım bulamadım. Whatsappa baktım bulamadım. Tanıdığım birkaç arkadaşına sordum bilmiyorlarmış. Ama bence bir tanesi biliyor da bilerek söyleniyor. Kız kardeşim günlüğünde ona dair sakladığı bir kaç tane fotoğraf var. Her fotoğraftan 2 tane var. Biri kendisi için biri o çocuk için. Bulursam vereyim diyorum. Kız kardeşim sevmiş sonuçta onu vermezsem vicdan azabı çekerim gibi hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Inşallah yazarsınız da yardım edersiniz 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tlf rehberinde mutlaka o kişi kayıtlıdır, tanıdıklarını çıkarın geri kalanını inceleyin, whatsapp dan durum ya da profil foto engelli olanlara özellikle dikkat edin, tlf elinizdeyse madem google ayarlardan hesap yönetimi oradan harita verilerine girin konum geçmişine bakın. Konum açıksa hangi yerleri dolaştığı zaman çizelgesinde görülür bu durumda nerede hangi fotoğrafı çektiğini görebilir ip ucu bulabilirsiniz.
Evet ama yazılanlardan anladığım kadarıyla uzun süredir görüşmemişler. Kac kaç yıl geçti bilmiyorum diyor.
Telefonda recovery yapıp silinen ses dosyalarını tarayabilirsin
Ya gerçekten zahmet olmazsa açıklayabilir mısınız ben k şeylerden hiç anlamam acaba bu bahsettiğiniz nedir ve nasıl yapabilirim
Silinen dosyları geri getirme işine recovery denir. Bir free recovery programı ile silinen ses resim ve video dosylarını arayın, hem o ses dosyalarını bulabilirsiniz hemde başka resimler çıkabilir
Anladım şimdi çok teşekkür ederim
Buldum çocuğu her şeyi de öğrendim ama çocuk nişanlı çıktı ve acaba ona fotografları vermek için buluşma teklif etmeli miyim diye düşünüyorum napacagimi bilmiyotum
Ya aslında zaten ayrılmışlar adam çekmiş gitmiş. Kardeşin için bitmesede. Böyle adamlara sinir oluyorum. Neysehhh...
Herşeyi öğrenmişsin zaten...
Zaten adam nişanlı zaten kardeşin rahmetli... sanırım ven olsam resimleri kendim saklardım.
Ama eğer çocuk da Bi insanlık görüyorsan... oda bilmeli yda bilmek ister diyorsan. Bi tlf et eğer istersen sana resimlerinizi vermek isityorum de. Gelirse ne ala. Gelmezse pekala der geçersin.
Ya ben bilemiyorum sana kısaca anlatacağım kendini benim yerime koy ve tüm samimiyetinle bana söyle tamam mi?
Bak mesela bunlar en son ne zaman konuşmuşlar biliyor musun? Kardeşim onun nişanlandığını öğrenmiş ve aramış. Ağlayarak sen gerçekten nisanlandin mi demiş. Çocuk da öyle sert tepki vermemiş. Sen kendine bunu niye yapıyorsun niye kendini üzüyorsun demiş. Herkes sevdigiyle evlenecek diye bir şey yok demiş ona. Hatta bunlar sevgiliyken biyografilerine beyaz kalp emojisi koyarlarmış. Hatta birlikte çektikleri fotografları paylaşınca birbirlerini etiketleyip beyaz kalp koyarlarmış. Ben dün gece çocuğun profiline girdim nişanlı olmasına rağmen bir tane fotoğraf paylaşıp üstüne şunu yazmış " belki başka bir hayatta " ve yanına beyaz kalp koymuş. Bunu nedense kız kardeşime söylüyormuş gibi hissettim. Ama yine de cekiniyorum onunla konuşmaya.
Napiyim sence
Hatta gönderi olarak paylaştığı fotoğraflarda beyaz kalp var.
Benim takıldığım nokta adam neden sevdiği biri varken başkasıyla nişanlanıyor. Neden sevdiğini arayıp sormuyor.
Tuhaf garip bir durum var.
Bu beyaz kalp olayı anlamlı görünüyor. Bence adamla konuşmalısın. Ne kaybedecen ki.
Ya bilmiyorum ama çocuk kürt yani. Biz de kürt asilliyiz. Kürtlerde normal böyle şeyler. Yıllarca birini severiz sonra bizi giderler kuzenlerimize verirler. Bu olay kız ve erkek için geçerli. O da zaten amcasının kızıyla nişanlı. Mesela bizde babamın kuzeninin kızı var. Halasının oğluyla aynı hastanede ve aynı doktorun yanında doğmuşlar 3 yil arayla. Bu yüzden aileler bunlar büyüyünce evlendirecez bunları demişler. Öyle de yaptılar yani. Kizin konuştuğu biri vardı. Ağzını bile açamadı. Zaten kız kardeşim arkadaşına anlatmış demiş ki sevdiğim çocuk eşşek kadar oldu hala babasından küfür yiyip dayak yiyor. Ailesi eski kafa bir aile herhalde. Yanı diyorsun ki gidip konuşayım
Ben kürt değilim ama kültüre çokda yabancı değilim 😀 antepliyim. Olayı en iyi sen bildiğin için çocuğu da az çok tanıdığın için, çevreni ve kültürü de bildiğin için bu kararı rahat verebilirsin diye düşünüyorum. Sonuçta benim bilmediğim çok şey var konu hakkında.
Bende şöyle bir adet vardır. Yıllarca kafama takacağıma gider söylerim.
Kafana takılan bişey varsa yine dinlemek isterim.
Çocuk antepdeyse ben konuşayım istersen
Hayır antepte değil maalesef. Ama bence de gidip konuşayım çocuk evlenirse konuşmam daha zor olur
Teşekkürler okuyup cevap yazdigin icin
Sana sıkıntı olmayacak bi şekilde konuş bence.
Dediğin gibi yapacaksan biranönce yapmalısın evlenmeden.
Bu arada sonu paylaşırsan güzel olur. Kal sağlıcakla.
Olur paylaşırım
Buluştum çocukla.
Çocuğa sordum bu beyaz kalp meselesini ve seviyor musun diye. Çocuk evet seviyorum dedi. Bunlar 1 ay görüşmüşler. 1 ayda nerdeyse her gün görüşmüşler. Hatta onlar sevgili olmadan önce de birbirlerini seviyorlarmış. Bunlar 1 aylığına sevgili olup ayrılıyorlar. Ayrılmalarının sebebi çocuğun ailesi çocuğu amcasının kızıyla evlendirmek istiyorlar. Çocuk hayatına birini alınca sinirlenmişler. Ve çocuğun ablası kız kardeşime hakaret dolu mesajlar atıp kalbini kırmış. Sonra çocuğun ailesi çocuğa sormadan istemeyi ayarlayıp kızı istemişler. Zaten o zaman kız kardeşim ondan ayrılmıştı. Kalbî kırıktı işittiği şeyler yüzünden. Ama işte hem kız kardeşim hem de çocuk birbirlerini seviyorlar. Çocuk ayrıldı ama nişanlısından. Yeni ayrıldı. Çocuk hatayda yaşamıyor bizim yaşadığımız şehirde yaşıyor. Kız kardeşim hataya taşınınca çocuk da peşinden gitmiş. Verdim fotografları teşekkür etti mutlu oldu. Iyi biri ama fazla zayıf karakterli. Ailesinden korkuyor. Biz bile buluştuğumuz zaman babası 100 defa arayıp arabayı getir diye azarladı. Çocuk 27 yaşında hala ailesi adam yerine koymuyor. Ama ben çok uzuldum yani detayları öğrenince. Biraz kirildim. Çünkü ne kadar yazık etmişler. Ne sucu vardı benim kardeşimin sadece birini tüm iyi niyetiyle sevdi. O nişanlısıyla ve onun terbiyesizligiyle uğraşmak zorunda kalmış. Neyse işte olay bu
Allah rahmet eylesin çok üzüldüm inanın. Ne hayatlar gitti maalesef. Belki dediği kişide vefat etmiştir. Bıraktığın yerdeyim diyor, 1 ay zaman geçirmişler. Baska bir şehire gittiyse kardeşiniz orada da yasanmış olabilir ama illaki telefonunda vardır. Gizli klasör uygulmasında saklıyor olabilir, orayı açmak içinde parmak izi ya da şifre gerekli.
6 aydır telefonu o kadar çok kurcaladım ki. Fotoğrafları tek tek inceledim. Whatsappa çok baktım. Instagramda mesajlara takipcilere baktım. Ya asla hicbir şey bulamadım. Onun ismini çok arattim. Keşke soy ismini öğrenebilsem. Inşallah vefat etmedi o da. Kız kardeşim üniveriste okuyordu. Kendi evinde vefat etmedi. Başka bir arkadaşının evinde vefat etti. O yüzden evi sağlam bütün eşyaları duruyordu. Çok kurcaladım. Kız kardeşimin sakladığı fotoğrafları buldum. Her fotoğraftan 2 tane kopya yapmış. O fotoğraflar yazılanlara göre ona dair şeylermiş. Gittikleri yerlerin fotografları ve aynı bileklik takip ellerini çekmişler. Tek bildiğim bu. Mekanlara gidip sorabilirim ama çoğu yer zaten kapalı yani. Çok garip napacagimi ve nerden başlayacağımı ilk defa bilemiyorum
Samsung kullanıyorsa gizli klasöre girebildin mi? Resim uygulama vb gizli klasörde saklanabiliyor... o çocuğu buldugunuz da ne yapacaksınız? Vefat haberini almıştır muhtemelen o da üzgündür.. ama mutlaka o söylemeyen arkadasından isteyin. bilmiyorum ama belkide sizin istemeyeceğiniz ama tanıdığı biri de olabilir arkadaşı söylemediğine göre. 7yas büyük olan
7 yaş büyük diyor kız kardeşim 20 yaşındaydı. Demekki çocuk 27 civarı. 27 civarı hicbir tanidigim yok benim kesinlikle. Kız kardeşimin sakladığı fotoğrafları vereceğim. Her fotoğraftan 2 tane yapmış. Biri kendisinin biri de belki bir gün karşılaşırsa ona verir diye saklamış. Onları veririm. Elinde bir fotoğrafı ya da bir hatırası varsa bakayım diyorum. Hem kim olduğunu bilmek de isterim. Gerçekten hayat o kadar degisik ki kız kardeşine gittigim zamanlar onu üzgün görürdüm niye üzüldüğünü anlamazdım. Özellikle o günlüğündr başına gelen kötü olayların tarihini ve benim onu üzgün gördüğüm anları karşılaştırınca. O ne kadar üzgünmüş de ben anlamamışım diyorum. Bazen bağırarak ağlardı. Sorunca canım sıkılıyor yalnızım bırak rahatlayayım derdi. Normaldir diyip geçiyordum hiç aklıma böyle şeyler çıkacağını tahmin etmedim.
Fotoğraflarda ne var? Çocugun resmi var mı? O arkadasına zorlayın bence birisi mutlala biliyordur... hataydamı vefat etti, ünv yü orada mı okuyordu
Evet
Hataydaydi ama çocuğun resmi yok. Kardeşimin de resmi yok. Sadece kardeşim çocuğun ekini tutmuş aynı bilekligi takmışlar. Zaten evde o bileklik de duruyordu. Hatta sanırım kız kardeşim almis o bilekligi çünkü evde aynı bileklikten 2 tane gördüm demekki ayrılınca çocuk kardeşime geri vermiş. Kardeşim de saklamış. Çekmeceli ayna vardı. Aynanın önünde gördüm onları.
Resimlerde galiba gittikleri yerlerin fotografları var. Pikniğe çok çıkmışlar. Oraları çekmiş. Mangal yakmışlar onu çekmiş. Arabada bir tane manzaralı yol var onu çekmiş. Bu tarz şeyler çekmiş ve her fotoğraftan 2 kopya yapmış
Umarım bulursunuz, üzücü bir tablo
Buldum çocuğu 😥 çocuk nişanlı o kadar uzuldum ki kalbimden bıçaklanmış gibi hissettim. Ama sence çocuğu görüşmek için çağırayım mı? Bence gelmez nişanlı diye. Ona fotografları vermek istiyorum eğer o almak isterse
Bildirim aşağıda kalmıs zor buldum soruyu😀 bence çağırma, senin kadar kafaya takmadığı kesin, daha deprem olalı 1 sene olmadan nişanlanmış baksana
Önceden nişanlanmış. Yanı daha kız kardeşim hayattayken nişanlı. Ve şunu öğrendim ki kız kardeşimle bu çocuk sevgiliyken biyografilerine beyaz kalp koyarlarmış. Çocugun profiline her gün bakıyorum attığı gönderilerde hepsinde açıklama kısmında beyaz kalp var. Hatta storyde bir tane fotoğrafın üstüne " belki başka bir hayatta " yazıp yanına beyaz kalp koymuş. Ya bu bana manalı geldi. Konuşmayayım mi sence
Çocuk bunları nişanlı olduğu halde yapıyor
Ve 1 yıldır hala evlenmedi sürekli düğünü erteliyor
Gecikmeden paylaş, konus onunla. Çok sevmişler birbirlerini belli ki, vefat ettiğini bile bilmiyor olabilir. Çok üzüldüm
Aaa bu gerçekten aklıma gelmedi. Bilmiyor olabilir mi acaba Ama geçen gün " belki başka bir hayatta " yazıp paylaşmıştı. Bunu acaba kız kardeşimin hayatta olmadığını bilmeyerek yazmış olabilir mi? Ben zaten burdakilere de sordum yakın arkadaşlarıma da sordum herkes konuş bize de haber ver dedi. Konuşman lazım dedi herkes
Konuşun gecikmeyin. Bilmiyor olabilir tabi, bazen öyle imkansızlık oluyor ki aynı hayatta olsanda kavuşamayabiliyorsun
Of valla aşırı görüşmek istiyorum. Hem kız kardeşimin sakladıklarını vermek için hem de ne olup bittiğini anlamak için çünkü hicbir şey bilmiyorum ben. Tek bildiğim şey kız kardeşim onu çok seviyordu evi olsun telefonu olsun günlüğü ve defterleri her şeyi o çocukla alakalıydı her yerde ona dair şeyler var. Onunla çok konuşup öğrenmek istiyorum
Konuş o zmn niye bekliyorsun
Öncelikle başın sağolsun. Allah rahmet etsin kardeşine. Kardeşin duygulu ve olgun biriymiş güzel ifade etmiş duygularını. Kardeşinin instegrami varsa onu kendi telefonuna kur. Ozaman eski yazışmalar geri geliyor. Belki ordan bir şey bulursun
Sağ ol. Onun hesabı bende açık zaten ama asla bu tür mesajlara rastlamadim. Mesajlarda diyor ki ses kayıtlarını dinliyorum. Demekki o zaman silmemiş. Ya sonradan silmiş ya da benim bilmediğim başka bir hesap olmalı ya bunu nasıl öğrenebilirim acaba. Cidden benim için önemli bu konu.