Issız adam sendromu var. Bu eski sevgilinin derdi ne?

Eski sevgilimle birbirimizi çok seviyorduk fakat ayrılmıştık ama yine de iletişim kuruyorduk sevgiden dolayı ancak ben ona ulaşamıyordum bu sevgiliyken de zaman zaman böyleydi ben yalnızken gel zaman git zaman ulaşamadım kötü zamanlar geçirdim ama yeni biriyle olduğumu görünce döndü çok kötü olduğunu gelmemi falan istedi zaten ara ara çok sevdiğini yazıp kayboluyordu birlikteliğimden önce ama şimdi her yerden ekliyor dönmemi istiyor nedir bu sizce

Issız adam sendromu var. Bu eski sevgilinin derdi ne?
Cevapla