Sevgilim çok sosyal biri beni seviyor ama aynı zamanda da ilgisiz. Onu kaybetmekten korkuyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba, canımı çok sıkan bir durum var anlatacak arkadaşım yok ondan buradayım , 3 aylık bir ilişkim var çok bağlandım kızı çok seviyorum , sürekli yazarım mesajlarına bakarım hatta 2 ya da 3 dakikada bir Dm kutusunu kontrol ederim ondan mesaj geldimi diye ama ben yazmayınca oda yazmıyor, kendisi akrep burcru çok enerjili ve çok sosyal hemen herkesle arkadaş olabiliyor içimde bir ses var "aramız bozulursa hemen başkasını bulur" diyen bir ses geceleri yatakta kıvranıyorum bunu düsünürken, ben asosyal değilim ama enerjim o kadar yüksek değil oğlak burcuyum sürekli iletişime geçme ihtiyacım var biraz değil çok duygusalım ama ben korkmaya başladım, kızın enerjisi o kadar yüksekki hemen gördüğü her kişi ile arkadaşlık kurabiliyor, ben ise elimdeki arkadaşlıklarla yetinip onları güçlendiren bir tipim , korkuyorum ki bir gün benden daha iyisini bulur ve beni terk eder , ama yinede sevdiğini söylüyor bende seviyorum ama benim bu korkularım sürekli aramızı açıyor ben yıpranmaya başladım bazen keşke sevmeseydim diyorum ama bundanda emin değilim , dostlarım bana tavsiye verin harbi çok yoruldum sizi seviyorum hepiniz iyi ki varsınız
Sevgilim çok sosyal biri beni seviyor ama aynı zamanda da ilgisiz. Onu kaybetmekten korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla