Düşkün mu annesi nerdeyse delirdi kızı almasın diye? Babası felan asla istemiyordu annesi zoraki düğünlerine gitti annesine bu kadar değer veriyorsa niye sözünü dinlemedi?
Sık sık gelmesi tuhafıma gitti ya ne bileyim eşiyle aynı anda gelse neyse her fırsatta ailesinin yanında mesela ailesi ön kapı eşiğini oda halıne getirecekmis bu da her iş çıkışı geliyor. Kazma kurek çalışıyor 😂 bana saçma geldi yaa
Annesi babası evlenmesine karşıydı ne oldu da şimdi sürekli her fırsat ailesinin yanında mesela sanane ailen evi genisletiryorsa sen git karinin yanına çocuğuda var her gün işci gibi çalışıyor
Tek olay yaranmak zenginse miras derim yaranmak için genel olarak görünen ama detay bilmediğim için bu kadar 😁 belki de günah çıkartma olabilir istemedikleri kişiyle evlenmiş ama yardım ederek eşitlemeye çalışıyor gibi ya da bu
Bana da evlendigine pişman mutsuz bahanelerle ailesinin yanında olmak istiyor gibi geldi 😬 yok iki oğlanlar birde ablası var ablasını bile bunun kadar görmüyorum 🤷🏻♀️
Valla aynı yerde değiliz olsa bile çok nadirdir yani , arama olayını bile sık yapmam ben , ben zaten istemem yani eşimde aynı şekilde ev genişletme olsa hayatta gitmem zaten çalşıyorum bi de onla uğraşmamam zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ne gibi ailesinin yanına gelir anne babaya mi tabi gidecek her fırsatt buldukça bu evli diye gitmiyecek değil ya.
Ben onun kadar sık sık gelen görmedim açıkçası
Anladim
Saçma değil mi sence
Hayır bazı çocuklar anne babaya daha düşük olur bu güzel bir şey
Düşkün mu annesi nerdeyse delirdi kızı almasın diye? Babası felan asla istemiyordu annesi zoraki düğünlerine gitti annesine bu kadar değer veriyorsa niye sözünü dinlemedi?
Eşiyle anlaşamıyordur aralarında sorun vardır büyük ihtimalle oda ailesinin yanına kaçıyordur
Bana da öyle geldi
Sizin eşiniz mi
Yok ama bana da kaçıyor gibi geldi
Yani başka açıklaması yok
Annesinin memesinden ayrılmamış ondan sürekli annesigildedir.
Yeni evli ise olabilir. Annesinin aile sıcaklığını özlemiştir
İki yıllık evli
Yeni sayılır
Annesi istemiyordu evlenmesine karşıydı ama annesinin dibinden ayrilmiyor şimdide
Kim bu
Alışmıştır aliskanlik
Karısı gelmiyor genelde o geliyor
Henüz çocukluğunu atlatamadigi için
O zaman niye evlendi
Tüm erkekler yetişkin versiyonuna donemiyorlar maalesef
Anladım sence sık sık gelmesi tuhaf değil mi
Anacıdır öyle derler alilesini bırakamamıştır
Annesinin istemediği biriyle evlilik yaptı ama?
Yaranmaya çalışıyordur bu taraflada ilişkiyi kesmemektir bence
Çok sık goruyorum da acaba evlilikte mi mutsuz
Öyle de olabilir kavga çok oluyorsa bir şey yaşanmıyorsa evde çok yüksek bi neden
Sık sık gelmesi tuhafıma gitti ya ne bileyim eşiyle aynı anda gelse neyse her fırsatta ailesinin yanında mesela ailesi ön kapı eşiğini oda halıne getirecekmis bu da her iş çıkışı geliyor. Kazma kurek çalışıyor 😂 bana saçma geldi yaa
Oha neden evlendi madem 🤣 eşi napıyor yalnız , kızmıyor mu? çok saçma 👍
Ailesi istemiyordu kadını zaten. Belkide o yüzden gelmiyordur
Ya mesela ailem evi duzenliyorsa banane ki bir iki gelirim tamam sonuçta bir evim var 😂 bu kazma kürek çalışıyor
Yani işte çok saçma ordan kopamamış daha o da evlendiği kadın hep böyle olursa çekmez yani bence her şey bi yere kadar
Annesi babası evlenmesine karşıydı ne oldu da şimdi sürekli her fırsat ailesinin yanında mesela sanane ailen evi genisletiryorsa sen git karinin yanına çocuğuda var her gün işci gibi çalışıyor
Tek olay yaranmak zenginse miras derim yaranmak için genel olarak görünen ama detay bilmediğim için bu kadar 😁 belki de günah çıkartma olabilir istemedikleri kişiyle evlenmiş ama yardım ederek eşitlemeye çalışıyor gibi ya da bu
Bana da evlendigine pişman mutsuz bahanelerle ailesinin yanında olmak istiyor gibi geldi 😬 yok iki oğlanlar birde ablası var ablasını bile bunun kadar görmüyorum 🤷🏻♀️
O derece yani 😁 o zaman sıkıntı büyük
Valla ben ne zaman görsem oda sık sık dışarı çıkmıyorum her zaman da görüyorum genelde tek
Valla ben eşimi sevsem, galiba sürekli yanına gitmek isterim
Yani benim şahsen öyle bende evliyim yapmam yani banane o kadar
Sen ne kadar sürede ailenin yanına gidiyorsun?
Valla aynı yerde değiliz olsa bile çok nadirdir yani , arama olayını bile sık yapmam ben , ben zaten istemem yani eşimde aynı şekilde ev genişletme olsa hayatta gitmem zaten çalşıyorum bi de onla uğraşmamam zaten
Aileni mi sevmiyorsun? Oda çalışıyor ama çalışma sonrası tatiller yardım ediyordu kazma kürek bilmem ne
Seviyorum neden sevmeyeyim ama artık kurduğum ayrı bi hayatım ve sorumluluklarım var yani ondan dolayı mesafa olmalı
Evliliklerinde ikinci yılları valla şimdi evin on cephesi boştu oraya duvar örüp oda yaptılar kaç kere gördüm o da onların yanındaydı acaba eşi yok mu
Onu bilmiyorum belki eşi memlekete gitmistir
Çok kısa sürmüş bitmiş demek ki bitmiş ilişki , amca oğluna bağlanmış derler evde belki de öyle 🤣
Zaten çocuk bu kızla evlenmeden önce bu kızla sevgiliyken başka kıza sürekli bakıyordu heyecanlaniyordu felan 🤷🏻♀️
Ooo iş başka yöne geldi anlaşıldı 😁
Nasıl yani
Yani demek ki onla tam anlamıyla bi duygu yaşamamış gibi başkasından heyecanlanıyorsa zaten sıkıntı
Sanal ilişkiydi zaten çocuk Malatyalı, kız Vanlı
Baya yakın biri mi bu
Aynen akraba cevresi
Özlediği için olabilir mi 😂