Evet kizlar başlıkta yazdığı gibi erkek arkadaşımla evlilik yoluna giricez ama ben çok korkuyorum ne zaman ailesi ile ilgili bir şey söylesem tersliyor afra tavra asla mümkün değil ne ailesi hakkında soru sormak nede yanlış bir şey demek sadece iyi bir şey deme hakkım var ama yorum yapma fikrimi söyleme hakkım yok evlilik çok korkutuyor beni
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
6 ayAileye aşırı bağlılık: Bu tip erkekler, ailesine olan bağlılıklarını çok ön plana çıkarabilir. Bu da, eşinin kendisini daha az ön planda hissetmesine neden olabilir. Duygusal anlamda eşini ihmal edebilirler.
Sınır koyma zorluğu: Aileyi savunmak ya da her konuda onlarla aynı fikirde olmak, evliliğin içinde bazı sınırların belirlenmesini zorlaştırabilir. Eşinin ailesine karşı farklı düşüncelerini dile getirememek, uzun vadede sana rahatsızlık verebilir.
Evlilik ve kendi alanın: Evlilikte önemli olan, senin de eşinle birlikte kendi bağımsız alanınızı oluşturabilmeniz. Aileyle olan ilişkiyi yönetebilmek, her iki taraf için de sağlıklı sınırlar koymayı gerektirir.
Evlilik, korkutucu olabilir ama iletişim ve karşılıklı anlayış çok önemli. Kendi sınırlarını, duygularını ve düşüncelerini eşinle açıkça paylaşman gerekiyor. Eğer ailesine karşı hissettiğin rahatsızlıkları ifade edemiyorsan, bu ileride evliliğinizde stres yaratabilir. Korkularını ona açmak, bu konuda nasıl hissettiğini anlatmak iyi bir başlangıç olabilir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile bağlarına önem veren erkek eşine de bağlı olur bu güzel bir şey, ama evlenince sapla samanı karıştırırsa denge bozulur, bide , erkeğe ailesini sikayet etmeyeceksin , rahatsız olduğun durumu direkt konunun muhatabı olan her kimse ona diyeceksin.. erkegi arada bırakmak aranız daki ilişki dinamiğini bozar.
00 Yorumla
6 ayAynı olur. Neden evlenince değişsin ki? Çok saçma. Olgunlaşmış insanlar ailelerine düşkün olmaz sen çocuksu biriyle evleneceğin için evlilikte aradığını bulamayacaksın. Evlenince nasıl olacağını sormana gerek yok çünkü evlenince değişmesi için bir sebep yok. Böyle biriyle evleneceğine hiç evlenme daha iyi.
20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. İnsanın ailesini sevmesi iyi bir şey ama artık belli yaşa gelmiş evlilik yolunda yürüyorsa kendi ailesini kuracak akıla ermesi gerekiyor. Bu hala ailesinin kabuğundan çıkamadan nasıl bir aile olacak? Ne sana kocalık yapar ne çocuğuna baba olur vlla
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sevdiğin birine dair böyle bir korku yaşamak çok doğal, ama bunu onunla açık bir şekilde konuşman gerekiyor. Evlilik, iki kişinin uyum içinde olmasını, duygusal olduğu kadar iletişim anlamında da birbirini anlamasını gerektirir. Eğer ailesine aşırı bağlı ve onların etkisinde olan biriyle evleniyorsan, bu konu evlilikte gerilim yaratabilir.
Birlikte bir gelecek kurarken, sınırları ve beklentileri net bir şekilde konuşmak şart. Onun ailesine olan sevgisine saygı duyman harika bir şey 🧡 ama aynı zamanda senin de kendini ifade edebilmen lazım. Bunu yapamadığın sürece içten içe birikim yaşayabilirsin. Konuşarak aşamayacağınız bir şey varsa, profesyonel destek alın. Sağlıklı bir eş olabilmek hem onun ailesine değer verirken hem de kendi duruşunu koruyabilmekle mümkün. 🌸00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
12Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayBasit ya o erkeğin ailesiyle iyi geçinmeye çalışacan yani 1 dediklerini iki etmeyecen her istediklerini yapacan laf duyarsan onlardan duymamazlıktan gelecen ya da rahatsız olursan onlardan aldırmayacan yani boyun egecen onlara yani kısacası daha cok o ailenin kölesi gibi olacan ya da yaşayacan..
Böyle biriylede evlenilmez çünkü birisini hayatına alırken ailesini de hayatına almış olun..
02 Yorumla
Soran6 ayAma bende insanım bir yere kadar alttan alabilirim daha işin başında çok ağır bastılar sanırım direk aile ile evleniyorsun demek doğruymuş böyle insanlar için
- 6 ay
Tamam sende insansın onu biliyorum ve seni anlıyorum ama eğer bir aileye gelin gidiyorsan maalesef onları sevmek zorundasın, iyi anlaşmak zorundasın, kararlarına saygı duymalısın yoksa birisiyle yüz göz olursan hepsi sana düşman olur helede ailesine böylesine çok düşkün bir aile sectiysen.. Yani yol yakınken ayrıl bu aileden ve bu kişiden..
Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Çok aileci bir erkek evlendiğinde ya sınır koymayı öğrenir ve eşiyle denge kurar ya da ailesini merkeze alıp eşini ikinci plana iter; senin anlattığında asıl sorun ailecilik değil, eleştiriye kapalı olması ve seni susturması. Evlilikten önce “ailesiyle ilgili konularda benim de söz hakkım var mı” sorusuna net bir cevap alamıyorsan, bu korku boşuna değil ve mutlaka ciddiye alınmalı.
00 Yorumla
6 ayArkana bakmadan kaç. Bir erkeğin kendi düşüncesi, seçimleri yoksa o kişi bir ergendir. Ailesinden psikolojik olarak kopamamış. Yetişkin olamadığı için ailesine bağımlı ve evliliğin onların onayını kazanmakla geçebilir. Düzelmesi çok zor.
21 Yorumla
Soran6 ayNokta atışı tam olarak böyle birisi
Eğer ailesiyle senin arandaki dengeyi sağlıklı kuramazsa çok mutsuz olursunuz benden söylemesi şimdiden böyle yapıyor ise vay haline
010 Yorumla
Soran6 ayKarşılıklı olarak sevmedik birbirbirimizi
Soran6 ayAilesiyle ne sevdik ne fikirlerimiz aynı
Soran6 ayDöndüm çünkü olmuycagini geç anladım bir ara düğüne davet ye ile davet edilerek gidicem sandım o kadar ki kötü
Soran6 ayYa peşimi birakmazsa ne diyim
Soran6 ayZaten öyle konuşmuyoruz bayadir ama çıkıp gelmesinden korkuyorum artık iki medeni insan gibi bile konuşamıyoruz
Knka olmaz böyle insanlarla pas geç. En çok beni sevmeyecekse annesini sevicekse evlenmeyelim daha mantıklı 😃annesi mi ben mi 😃seç lan birimizi hdjsjsjslaşsşdl
02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
6 ayöyle biriyle koca olmas seni insan yerine koymadım
00 Yorumla
6 aySepetle onu hemennn evlenseniz bile bosanirsiniz söylemedi deme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayHep ailesinin tarafını tutar birlik olur seni üzerler
11 Yorumla
Soran6 ayşu an da mutlu değilim ki ben bu süreçte psikolojik danışmanlık alıyorum artık eskisi gibi konuşmuyoruz bana ne istediğim sorulmuyor bile ailesi karar alıyor ona söylüyor oda bana iletiyor
2 güBenim şimdiki flört ettiğim çocuk da böyle izin günlerinde her hafta ailesiyle, Tatile bile bu sene ailesiyle gidecek aynı odada kalacaklar sizce normal mi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayBuradakilerin ilacı olsa kendi kafalarına sürer çoğu boşanık mutsuz aldatıyor zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayAşırı ailesine düşkünse gitsin akraba evliliği yapsın çok seviyorsun güveniyorsundur ama inan bana tecrübe edinmiş biri olarak konuşuyorum sonrasında aranızdaki ilişki çıkmaza giriyor tabi sende durum farklı olur belki bilinmez...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayben aileci değilim sevdiğim kızı getirir onlerine koyarim annem beğenmemiş babam istememiş umrumda olmaz ben istemişim ama kızlarda ole değil işte cogu ailesini dinler
01 Yorumla
Soran6 ayİşte mallesf o ailem diyor hani ailen nasıllar napıyorlar diye sorulmuyor
6 ayOlmaz beee her sıkıntıda ailesine danışor kendisi bilcek
012 Yorumla
Soran6 ayEvet doğru oturcagimiz eve ne zaman evlencegimize alınacak her eşyaya ailesi karar veriyor ben bu süreçte psikolojik destek alırken erkek arkadaşıma göre ortada hiçbir problem yanlış hata yok ailem kötülüğümu istemez
- 6 ay
Tamam ailesne illa danışır yok sayamaz ama ikiniz yaşıycaksınız onlar değil
Soran6 ayKeşke ailesine danışsa direk tüm kararı ailesi kendi içinde alıyor erkek arkadaşıma söylüyor oda benim kafama yattı diyor aşırı mutlu oluyor benimde onun gibi sevinip kararını onaylanmam bekleniyor
- 6 ay
Ee ailesiyle evlensin onlar da eve gelsin xmxmmxmx saçmalık ikiniz beğenin herşeyi eşyaları vs
Soran6 aySenle bana göre saçmalık mantıklı değil onlara göre biz en güzelini beğenir yaparız diyorlar işi oldurmak mi istiyorlar yoksa biz oğlumuz için elimizden geleni yaptık olmadı demeye mi getiriyorlar anlamadım sadece bir kere dedim ki hani oturcagimiz evin eşyaları önemli değil de hani birlikte gidip nasıl bir şey istediğimize karar versek bu şimdi problem mi ne alaka tamam ya konuşurum derim biz tek gidicez kimse gelmesin bunu hallederim buna mi takıldın
- 6 ay
Cidden çok saçma ama eğer evlenirsen ailesiyle evleneceksin bence evlenme mutsuz evlilik yapcaskın
- 6 ay
Ben olsam asla evlenmem benle eşim seçerim başka kimseye gerek yok fikir alırım o ayrı
Soran6 ay7 8 yılımı verdim ayrılmam gerektiğini bu aile ile yapamiycagimi anladım ama ayrılamadim daha da kötü oldum ama onun bu umursamaz hiç üzülmez hâli beni benden alıyor
Soran6 ayŞöyle bir olay anlatmak istiyorum size siz konuyu çok güzel anlıyorsunuz şöyle 1 ay önce aile tanışması yapıldı ben annem ve kız kardeşim benim ailem bu kadar babam veya başka bir akrabam yok annem çalışmıyor kız kardeşim çalışıyor evimiz kira bunlar geldi ben çok ağırladım annem dedi ki kızım bana yakın otursun benim başka kimsem yok yakınımda olduğunu bileyim babası direk olur mu öyle şey benim evime yakın oturcaklar kalkın gidiyoruz biz bu aile anlaşamayiz erkeğin yakın gelmesi ic güvesi denir bizim orada falan ben senin kızını istemiyordum zaten kalkın gidelim sürekli böyle yaptı babası ve zaten kalktı gitti kapıyı bile kendi açtı gitti sonra beni evlerine davet ettiler güzel davrandılar sonra dediler siz kızın ailesiyle birlik oturun sonra dediler Birlik de olmaz bu kararları kednileri alıp vazgeçiyorlar şimdi bu kararda sadık kaldılar evi tutalım kız ailesiyle önden gitsin otursun sonra düğünü yapınca oğlumuz da gider benim annemde şimdi diyor ki bu aile iki gün sonra lafını yapar kafam o kadar karıştı ki napicagimi bilmiyorum annem dedi ben kız veriyorum biraz düşünmem lazım bugün psikolog randevum vardı erkek arkadaşım unutmuş ama arabasına dair bir şey olsaydı işinden izin alır gider hallederdi sonra geldi beni aldı sanki korsan taksiye bindim lafı olmasın diye geldi hiç konuşmadı yolda az önce de aramış diyor ki ben pazara kadar beklerim annen yok derse ona göre kararımı sana derim bu kadar
O kadar sıkıştım kaldım ki artık napicagimi bilmiyorum ayrılmayı da başaramiyorum evlenmek için mutlu da değilim napicam ben- 6 ay
Tamam ayrıl kendi hayatını niye yakıyosun ki zorla evlendiirlmiyosun
- 6 ay
Ya ayrıl kurtul ne gerek var tamam emek vermişsin ama hayatın daha güzel olacak o kadar kişi varken neden bu hayata köle olacaksın
- 6 ay
Sele uzun uzun konuşurum da yorumları kapladık başka yerden konuşalım
evine bakar sadık olur diye düşünüyorum sen onun ailesine hep saygılı ol mutlu ol
00 Yorumla
6 ayiyi de olabilir kötü de olabilir...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayaılesını sevmezsen ızdırap olur
06 Yorumla
Soran6 ayPek birbirimize ısınamadık ailesinin istediği gelin değilim sadece yaşları geldi 7yildir konuşuyorlar evlensinler artık bize karışmak düşmez mantığı var yaş daha 23falan olsa ailesi bırak istemiyoruz dermiş bu her defasında yüzüme vuruluyor
Cevap sahibi6 aybosa gecmıs yıllar
yazık etmıssınız kendınıze
evlılıgınızde buyuk sıkıntı olur
Soran6 ayEvet zamanında beni mutlu eden insandı ama şimdi sadece üzülen ağlayan karar alamayan hayata atilamayin birisi haline geldim beni varlığına o kadar çok alıştırdi ki o yokken kendimi boşlukta hissediyorum beni ikna edip güzel konusucagi yerde o kadar kötü davranıyor ki herşeye saçma canım gereksiz yanlış olarak görüyor
Cevap sahibi6 ayevet ayrılık vaktı
Soran6 ayİşte o yıllardan ötürü ayrılmak kolay olmuyor
Cevap sahibi6 ayevlenıp ayrılacaksanız maalesef
6 aySeni tersliyormu yani
00 YorumlaSenin de ailesine dahil eder inşallah
073 Yorumla
Soran6 ayEvet bugün psikologum da konuya hakim olduğu için dedi ki önce kendi kuracağı aile başta gelmeli ama sadece ailem ailem
Soran6 ayBen diyorum ki hani evlenince aileni ne kadar sıklıkla eve çağırız 3 gün yoksa haftada bir her gün ben giderim görmeye her hafta davet ederim diyor ama senin fikrin senin düşüncen hiçbirsey yok
Soran6 ay
Şöyle bir olay anlatmak istiyorum size siz konuyu çok güzel anlıyorsunuz şöyle 1 ay önce aile tanışması yapıldı ben annem ve kız kardeşim benim ailem bu kadar babam veya başka bir akrabam yok annem çalışmıyor kız kardeşim çalışıyor evimiz kira bunlar geldi ben çok ağırladım annem dedi ki kızım bana yakın otursun benim başka kimsem yok yakınımda olduğunu bileyim babası direk olur mu öyle şey benim evime yakın oturcaklar kalkın gidiyoruz biz bu aile anlaşamayiz erkeğin yakın gelmesi ic güvesi denir bizim orada falan ben senin kızını istemiyordum zaten kalkın gidelim sürekli böyle yaptı babası ve zaten kalktı gitti kapıyı bile kendi açtı gitti sonra beni evlerine davet ettiler güzel davrandılar sonra dediler siz kızın ailesiyle birlik oturun sonra dediler Birlik de olmaz bu kararları kednileri alıp vazgeçiyorlar şimdi bu kararda sadık kaldılar evi tutalım kız ailesiyle önden gitsin otursun sonra düğünü yapınca oğlumuz da gider benim annemde şimdi diyor ki bu aile iki gün sonra lafını yapar kafam o kadar karıştı ki napicagimi bilmiyorum annem dedi ben kız veriyorum biraz düşünmem lazım bugün psikolog randevum vardı erkek arkadaşım unutmuş ama arabasına dair bir şey olsaydı işinden izin alır gider hallederdi sonra geldi beni aldı sanki korsan taksiye bindim lafı olmasın diye geldi hiç konuşmadı yolda az önce de aramış diyor ki ben pazara kadar beklerim annen yok derse ona göre kararımı sana derim bu kadar
O kadar sıkıştım kaldım ki artık napicagimi bilmiyorum ayrılmayı da başaramiyorum evlenmek için mutlu da değilim napicam ben- 6 ay
Öncelikle bu kadar açıklayıcı anlattığın için sana teşekkür ederim normal olarak evde iki kadın kalıyor yani senin ailenden bahsediyorum ister istemez düşünmek zorundasın Bu insanlık görevimiz iç güveyle ne alakası var yani ne alaka ev evdir karşı taraf gerçek anlamda bir şey söyleme seni istemediğini düşünüyorum bence annenen haklı ve sorun yaşarsın başta böyle gidiyorsa ilerleyen zamanlarda bu iş bozulur ve boşanırsın kimse boşanmak için evlenmez ve şu karma karışık karışık duygular içindesin ben seni tanımıyorum karşı tarafı da tanımıyorum ama bu i bu yönlü ayrıştırmalar varsa çok büyük sorunlar yaşarsın ve çok üzülürsün üzülmektense en son söyleyeceğin şeyi bence en başta söyle pazarı falan beklemeye gerek yok dediğin gibi erkek önem verirse o saat orada olur olmasa da önemli değil en azından çıkışa gelir kimse kimseye trip yapma hakkı yok ne olmuş getirip yapıyor sonuç olarak bir hayat birleşiyor ve yapıcı olmak ve gerçek anlamda anlayış göstermek ve anlamak gerekir peki sen ne yapmak istiyorsun
Soran6 ayBen babasının söylediklerinden sonra ayrılmak istedim ama ama yapamadım dayanamadım her seferinde kendim ayrılıp kendim barisiyorum artık o kadar karar alamaz pasif bir hale geldim ki beni getirdiğin halı görüyor musun diyorum ne varmış sanki diyor o kadar umrunda değil ne kalmayı başarabiliyorum ne de gitmeyi gerçekten beynimi kullanamıyorum artık
- 6 ay
Ponçik Hanım bu seninle alakalı bir durum değil beni yanlış anlama lütfen bir şey söyleyeyim mi bulunmuş olduğun ruh halin gerçekten çok zor ve sana ayrıl diyemem ama ayrılmazsan çok üzülürsün bu ilişki asla güzel gitmez ne demek ya pazar gününe kadar söyleyeceksen söyle böyle bir şey olabilir mi yani evlenmeden de insan insanın yanında olur yardımcı olur
- 6 ay
Ve sana şunu söylemek isterim ki psikolojik baskıyla bu iş olmaz ve olmayacaktır şu an bile mutlu değilsin evlenince nasıl mutlu olacaksın evet deyince nasıl olacaksın boynunda bir boyunduruk var Bir tane daha mı geçirmek istiyorsun
Bak çok sevmiş olabilirsin çok aşık olmuş olabilirsin acılar çekiyor olabilirsin ama seni anlamıyorsa hayat yaşayamazsın
Soran6 ayGerçekten bende böyle düşünüyorum bu halini görür güzel konuşur ikna edici yapıcı olur diye düşünüyorum ama düşüncelerim yanlışmiş ayrılabilsem aslında büyük bir enkazdan kurtulmuş olucam istiyorum o ailesinin dizinin dibinde otursun ailesi evlendirsin onu görücü usulü hayatımdan gitse ah bile etmiycem ayrılmak istiyorum günlerce konuşmuyoruz sinirlenince gelip yıllarıma sebep oldun diyor sürekli bir suçlama herşeyin yanlısı hatası bende ona göre sadece konuyu kapatmak isterse haklısın haklısın diyor telefonu kapatıyor ben bu kadar bunalmisken çıkmazda hissederken kendimi dün beni arayıp arkadaşlarimla plan yaptık buluşucaz diyor ama eski tanıdığım insan olsa asla gitmez benim onların yanında isim yok her dk mi sana ayırım diyordu asla gitmedi bugüne kadar da ama şimdi beni o kadar görmezden geliyor ki varsa yoksa arkadaşlarının problemleri arabası ha bu arada erken donucekmis gitti yerden gelir seni de görürüm dedi kendimi nasıl bu duruma düşürdüğümü anlamıyorum bu ben değilim ki
Soran6 ayHiç akrabam yok arkadaşlarım da araya giren mesafenin farkında konuşun çözün diyorlar ama karşımdaki isnana göre her şey yanlış hatalı tek doğru o ve onun ailesi bu hayatta benim anladığım
- 6 ay
Yıllarımı çöpe attın demek ne demek ya ya bulursun arkadaşlarıyla o problem değil görmesine gerek yok eve girsin ne gerek var gelip görmesine de ama ben bir şey öğrenmek istiyorum sen neden ayrılamıyorsun niye böyle davranıyorsun yani bak sana diyorum ki en son söyleyeceğin şeyi ilk başta söyle ki mutlu ol ben sana bir şey diyeyim benim bir kız arkadaşım vardı 5 yıl birlikte olduk yediğimiz içtiğimiz her şey çok güzeldi 7/24 birlikteydik sorunlar oldu bazı şeyler oldu ayrılmak zorunda kaldık kızdan aynı senin gibi kurtulamıyordum psikolojik olarak yatıyorum kadın sabah kalkıyorum kadın bu şekildeydi kurtulduğumda cezaevinden çıkmış kadar hürdüm
- 6 ay
Yani arkadaşların da gelişi güzel konuşuyor anladığım kadarıyla kusura bakma ama senin arkadaşın da yokmuş başlarına sorun almak istemiyor yok sebep oluruz şunu oluruz bunu oluruz gibisinden konuşuyorlar belli bir şey söyleyeyim mi ben sebep olmak istiyorum ya mutluluğuna sebep olmak istiyorum ama bence bundan ayrıl Bunu bırak ne yapmak gerekiyorsa yapalım çok sinirlendim böyle insan mı olur ya böyle aile mi olur insan bir başka ailenin nezaketi olur o bir karşıdaki kadın bir anne bunlardan kız alınmaz demek anneni ne kadar üzmüştür benim kızımın neyi var ki sen hayırdır ya bir şey söyleyeyim mi yani gerçekten sinirlendim
Soran6 ayher şey tamda anladığın gibi evet senle problemlerimiz meselerimiz aynı inanıyorum zaten bu ilişki biticek sadece şunu anlamadım neden bu aile birden döndü şimdi istiyoruz birlik oturun oldu ne düşünüyorsun bunun hakkında
Soran6 ayUmarım bende senin gibi bu cezaevinden kurtulurum artık hür ve eski hayatıma geri dönerim
- 6 ay
Bir Türk atasözü var bilir misin der ki köprüyü geçene kadar eşeğe dayı diyelim ne olacak bütün mevzu bu nereden bulacak senin gibi sahipsiz birini her dediğini yaptıran o bu nereden bulacaklar ya Bu dönemlerde kaos olur o onu dedi bu bunu dedi o onu yaptı şöyleydi böyleydi kulaklarını kapat telefonu kapat istemiyorum de güçlü dur sabahlara kadar ağla sahil sahil gez delirmiş gibi manyakça ağla ama ömürlük hata yapma Seni anlayan ve sana sevgisinden daha çok değer veren ne ol
- 6 ay
Kurtulmak senin önünde bir şey ben sana bir şey diyeyim mi bu olaylar ilk değil sadece evlilikle alakalı değil yani daha önceden de böyle sorunlar mutlaka ki aranızda vardır ve aynı bizimki gibi bağımlılık olmuş ve bir yerde bitiyor ama bir şey söyleyeyim mi yıllar sonra da olsa özleyeceksin ve insanlar senin hala onun sevdiğine onu istediğine düşünecekler Dünya buna öyle oysa ki öyle bir şey yok mesela bana diyorlar sen onu söyle istemiyorum gerçekten istemiyorum kurtulduğuma şükrediyorum ama insanlar her zaman o anıyı böyle algılayacak ve buna da aldırış etme
Soran6 ayBir an psikologumla bugün yaptığımız konsumaya devam ediyoruz sandım gerçekten şu dedilelrinizde bile hakkınızı odyemem 🥳 doktorda bugün bunun ailesinin psikolojik sorunları olabilir mi dedi ama şöyle bir şey var gerçekten ki eski kız arkadaşınız çok güzel bir insanı kaybetmiş onun adına çok üzüldüm
Soran6 ayKonuşmaya daha çok ihtiyacım var çünkü
- 6 ay
Senin konuşmaya ihtiyacın yok ponçik senin sevilmeye ihtiyacın var anlaşılmaya ihtiyacım var sevdiğin insanlar tarafından var annem üzülmesin sevgilim üzülmesin o olmasın bu olmasın derken ortada kaldın ne yapacağını da bilmiyorsun ve artık ortadan çıkmaya karar ver bak hayatta belki diye bir şey yoktur evet ya da hayır vardır belki bakarız bir seçenek değil ya da yaparız bir seçenek değil ve karar vermelisin ki kendi hayatın için zamanından önce isteyen kaybeder hayat güzel daha kaç yaşındasın ki önüne neler çıkar ne güzel günler çıkar o kadar neşeli yaşarsın ki yürürken bile nereye yürüdüğünü bilmiyorsun ya böyle bir şey nasıl kendini aşılarsın
Soran6 ayBen bugün farkında vardım hayatım boyunca hep birilerini sırtımda tasimisim hep o üzülmesin o ne der diye yaşamışım ama insanlar beni silerken hiç şüphe etmedi hayatından çıkarıp atarken hiç üzülmedi insanları geçtim sevdiğim dedim ama bu kız üzülür bunuda buna yapmiyim demedi ben hayatım da ki binanın temellerini çok zayıf atmışım şu an en ufak bir şey de sallanıyor sarsılıyor buda bana ağır geliyor evet haklısın hak veriyorum atlatma süresi zor olucak sancılı olucak ama elbet gecicek tam geçmesede gecicek bütün mesele atlatabilmek de az önce geldi hadi otur konuş bizim konusucak konumuz varmış derdin ney senin cafe de bıraktım kalktım artık burada ne işim var dedim benden ayrilsan üzülür musun dedim boş ver beni git kurtar kendini sen kararını bu şekilde verdiysen ben bir şey diyemem hep ben mi dondurucem halbuki yalan kendim geri dönüyorum zaten hep üzülmektense bir kere de olsa doğru karar vermeyi seçerim dedim hesabı ödedim gelmedi kalkmadı ben eve kapıya geldim arıyor 2 dk kapıda bekle diye borç olarak verdiğim altınları geri verdi bastı gaza gitti arıyor diyor işte birdaha beni masada o şekilde bırakmıycaksin millet anlıyor canım değil bende sende kalkıp gelseydin dedim ne gelicem sahip çıksaydın ediyorum hadi ordan diyor bende bu sefer sana hadi ordan diyip yüzüne kapattım günlerce aramaz sormaz şimdi
Soran6 ayAma sonra çıkıp geliyor yine o kazanıyor bu kadar mı sevgiye acim bu kadar mı kendime saygım yok Allah aşkına kendime daha nasıl bir kötülük yapabilirim
- 6 ay
Bir şey söyleyeyim mi iyi mi yaptım bilmiyorum orasını Allah bilir ama süper olmuş erkektir arar sorar sonra kendine zarar vermeye çalışır bir şeyler yapar dünyanın en iğrenç varlığı unutma ki erkektir adam ilişkiyi kurtarmıyor da diyor ki kendini kurtar ciddiyetin farkında değil çünkü niye devamlı sen idare ediyorsun bazı şeyleri seninki üzülmek de değil psikolojik deprem üzüntü böyle bir şey değil atarsın içine ağlarsın geçer bu geçmiyor şu an Büyük ihtimal çok üzgünsün ve günlerce telefon konuşmaları SMS'ler onlar bunlar olacaktır olmak zorunda Bu da bunun cezası ama kendine inanıyor musun daha güzel günler göreceğine önemli olan bu bak sakın geri dönme attığın adımdan sakın geri dönme Güneş battı
Soran6 ayYok inanmıyorum iyi bir şey olucagina ne zaman bizim eve tanışmaya geldiler ozaman aramızda ki her şey bitti büyük bir sessizlik başladı babası bu insan ailene gidip gelmene karışır laf olur dediği yerde her seferinde kendimi onun ailesine onu savunurkenn buldum ailesinin beni o kadar ezmesine rağmen sesi çıkmadı bugün de diyor ki duş alıcam yarın işe gidicem o kadar işim gücüm var ben napiyorum Allah'ım ya hala rest çekmenin derdinde iki gün sonra geliyor çok üzüldüm günlerce yemek yemedim yemek yiyelim bir insan mesaj yazmayip aramayıp sizin sokaktan geçtim belki balkondasindir der mi Allah aşkına yaş olmuş 27 28 biz çocuk ergen değiliz ben her dk çevrimiçi misin diye baktım bekledim diyor bana bense bunlara gerek duymuyorum saçma buluyorum arıyorum yazıyorum o an söylüyorum gerçekten bu insan beni manipüle ediyor istediği gibi bağırıyor tepki veriyor zamanında arkadaşlarim bana böyle şeyler anlattığı zaman durma bu ilişkide diyordum şimdi göz göre kendim yapıyorum aynı hataları gerçekten nasıl bir deprem ne kadar etkisi surucek nasıl atlaticam
- 6 ay
Kendine değer verir misin artık desin ergen gibi davransın o çok dizi film izliyor sanırım ne derse desin önce senin mutluluğun önce sen bak boşanırsın o çocukla evlenirsen boşanırsın boşanacağım bir yere evlenme daha da kötü olmak istemiyorsan bence evlenme ve gerçekten sana baskı uyguluyor İnan yakında böyle davranmaya devam ettiğinde biri var diyecek sana
Soran6 ayOna bu konuda güveniyorum hayatında kimse olmadığını biliyorum işine gidiyor full erkek ortamında çalışıyor herkese abla der iş çıkışı mutlaka beni görmeye gelir ailesi her dk arar nerdesin nerdesin der öyle bir şey yapmaya vakti yok eskiden arkads edinmezdi sadece sen derdi şimdi kankalariyla program yapıyor gidicem tabi diyor üzüldüğümü görmüyor musun diyorum uzulcek ne var ne alaka ya diyor dedim ki ben çok sevdiğim bir yakını mi kaybetsem bana ne diyceksin üzülme ya çok saçma bu hepimiz olucez çözümün bu mu diyorum bu ne alaka şimdi diyor
Bu insan bana kendimi o kadar iyi hissetiriyordu ki resmen birisi beni pamuklara sarıyor sandım ne zaman askere gitti geldi bozulduk ama duzeldik her seferinde daha iyi olduk ama artık olmuyor millet annesi bundan başka dogurmamis derdi asla uzemezdi beni şimdi bağırır çağırır kırar sinir kirzleri geçirir isterse konuşur isterse gelir eskiden mesajına bir saniye geç cevap versem kapımda beklerdi bir şey oldu sandım derdi şimdi ise büyük bir sessizlik ailesine karşı mahçup olmamaya mi çalışıyor ne anlamıyorum
Soran6 ayBen artık herşeyin farkındayım doktorum bile bana döndü dedi ki sende problem yok sizin çift terapisine gitmeniz lazım mümkün değil gidilmez bir kere gelicek ikinciye geldim hadi problem bitti olucak her dk başıma kakicak her kavgada yüzüme vurucak
Geçen belediyeden randevu aldık beyfendi arabasının camlarını yaptırmakla meşguldü işten bu hafta daha izin alamam dedi bir daha da konusu açılmadı ama arabası için saat sabah 5 de yola düştük başka ile gidip camlari yaptırdık güya geri ariycakti adamı ama mümkün değil aramaz herşeyi geçtim ben üzülüyorum umrunda değil bu insanın kaldı ki daha bir şey yapıcak onda ki vicdan çok başka çalışıyor o kadar rahat ki o kadar umursamaz o kadar çok başka bir şey ya hep haklı tek doğru o
Soran6 ayYok sıkıldı 8 yıldan belki daha fazla bir birbirimizi tanıyoruz bir alt sokakta oturuyordu o tamamen sıkıldı birde ailesi şu an evlenmesine izin veriyor olsun bitsin konu kapansın istiyor ailesinden hazır evet cevabı çıkmışken evlenmek çünkü benle olmazsa hemen görücü usulü evlendirir bu aile
Soran6 aySen olmazsan başkası ile evlenmek istemiyorum diyor ama hayatına bakicak konumda şu an üzülmez bu insan kolay unutur
Soran6 ayUtanmasa bir yıl önce sevgimi söyledim ya daha ne bekliyorsun demedim mi diyor vicdanı rahatlıyor
Soran6 ayEvlensin ah bile etmiycem yeterki allah içimden bu sevgiyi alsın ben evlenme delisi değilim ki hala evlilikten çok korkuyorum
- 6 ay
Ne alaka ya birine sevgini söylemek ya da birine aşık olduğunu söylemek onu huzursuz etmek ya da her istediğini karşı tarafa hipnoz etmek böyle bir şey var mı ve şu anda seni onun anlaması gerekirken ya şu anda Dünya dursun ikiniz için bence çünkü gerçekten yılların emeği bitiyor farkında değil ya
Soran6 aySen iki cümle anlatmamla anladın üzüldün sinirlendin ama karşımda ki insanın umrunda değil beni o kadar güzel manipüle ediyor ki üzüldüm der yemek yemedim der kendini affetirir kendi ağzıyla söylüyor sen hiç benim burnumu sürtmedin uzun süre ayrı kalmadın benden
Soran6 ayZaten ailesi bu kız olmadı biz elimizden geleni yaptık olmadı şu kız var dediğin de ailesine sonuna kadar hak vericektir ve peşinden gidicektir doktorum bile ailesinin benim hakkımda iyi bir şey dediğine ihtimal vermiyor yalan olabilir mi diyor sen inandın mi buna diye soruyor ne inanicak inancım ne de mücadele edicek gücüm kaldı sadece bitsin gitsin istiyorum
Soran6 ayAz önce diyorum ki bak sana göre herşeyim yanlış boş canım saçma dimi sen niye benimle evlenmek istiyorsun diyor off oyun mu oynuyoruz ne alaka sen düşün diyorum sana soruyorum diyor seviyorum işte yetmez mi
Soran6 ayBen az önce sahip çıksaydın dedim hadi ordan dedi 😀
Soran6 ayBen buna karşı yükselip kızınca bu biraz üzgün moda bağlıyor az önce karşımda ilk başta dik dik konuşuyordu sonra üzgün üzgün durdu başını önüne eğdi kağıtla oynadi güya üzgün ama inanırsan artık inanmıyorum ağrılı
- 6 ay
Telefon numarası rehberinde kayıt olunca sahip çıkılmıyor maalesef ya da bir şey söyleyeyim mi bu senin ayaklarını öpsün onu var ya içinde art niyetli olan bir kıza düşsün paramparça eder bu salağa nereden bulacak senin gibisini ailesini karşısına almış kız öbür aileye karşısına almış nasıl olması lazım
Soran6 ayGerçekten bir yerde onun adına seviniyorum ben çünkü ailesiyle baş edicek kadar dişli ve güçlü değilim ona görücü usulü sessiz kalabalık aileden gelmiş aile bağları olan cok aileci bir kız lazım ki üstesinden gelsin bu evliliğin
Soran6 ayBu çocuk benim gitmemi bekliyor çünkü kendisi gidemiyor vicdan yapıyor ama bu kız benden ayrıldı diyip vicdanının sesini rahatlatıyor
Soran6 ayBirseu söylemek istiyorum bugün doktorum bana hayır demek adlı bir kitap hediye edip bir daha ki seansa kadar bunu oku öğren dedi o da şu an bana hayır demeyi öğretiyor 😀 bu kadar nokta atışı yapman şaka falan olmalı diycem ama ben o kadar ezildim ki anlayışlı düşünebilir insanlara karşılaşınca şaşırıyorum vucudum tepki veriyor sanırım
- 6 ay
Bak o arkadaşımıza da suç atmıyorum ya da ona da yüklenmeyelim çünkü onu da tanımıyorum Bir şey diyemem ama bu ilişkinin gidişi güzel gitmiyor artık ve dünyamızda böyle olaylar çok var erkeğe bir şey olmaz üzülür zırlar alkole vurur o olur bu olur yine gider birini sever birine düşer erkek bu ya yapar kadın görmesin vallahi yaparım ama kadın yapamaz kadın duygusu olmayan bir insana dokunamaz hissedemez kendini hep korur kadın sen kendini düşün önce sen sen de sağlıklı bir düşünce olmazsa hiç kimseye faydan olamaz
Soran6 ayGözümde hiç suçlu değil artık onu yargilamiyorim ben onun mutlugunu ondan çok düşünüyorum o farkında değil
- 6 ay
Bak sana bir şey söyleyeceğim çok zekiyimdir ben psikiyatri ya da o dalda bir şey okumadım Güzel Sanatlar mezunuyum ama önemli olan anlamaktır insanı anlamak insanı düşünmek ve iyi olmaktır gerçekten hayır demek çok büyük bir başarıdır vazgeçmek de bir başarı bak gerçek söylüyorum bağımlı olduğunuz şeylerden nasıl vazgeçebilirim ben sigara içiyorum vazgeçemiyorum bırakmak istiyorum olmuyor çok da zarar veriyor bana ama bu insan sana saçından tırnağına zarar vermeye başlamış kanser olmuşsun ponçik
Soran6 ayUmarım bu sefer basarabilirim yenebilirim ama gerçekten çok kalender birisiniz yanlız olduğunuz için mi burada misiniz yoksa insanlar neyle uğraşıyor ne soruyor diye mi bakıyorsunuz hani tamamen takılmak amaçlı mi
Soran6 ayYok kızmıyorum aksine güzel konuşuyorsunuz
Ben annemle babam bosanirken bile tek suçlu babam değil annemin de hataları var diye söyledim herkese hiçbirsey dediğiniz gibi tek taraflı değil benim hatalarım yok mu var bilmiyor muyum yanlislarimi ama düzeltmek için mücadele ediyorum savaşıyorum ama susmuyorum kenara çekilmiyorum üstüne gidiyorum kirilsam da uzulsem de bir şey olmaz geçer diyorum benim sinirim bile 5 dk yi aşamaz- 6 ay
Ponçik Hanım umarım ki başarırsınız ve başarmalısın seni tanımıyorum ama her insanın hayatta başarmış olduğu ben neler başardım der o da bunların en büyüğü diye sen büyük bir üniversite sınavı say çünkü gerçekten hayatının sınavı şu anda
Bu platformda olma sebebim çünkü burası halk her kafadan bir soru var soru işareti olan her soru burada merak etmiş oldu her şey sorabiliyor kimseye soramadığını ve böylelikle insanlar nasıl bir duygu içerisinde neler yaşadığını ve kimlere nasıl cevap vermek gerektiğini aslında çok basit bir şekilde öğreniyorsun ama herkesin sorunları olabilir herkes herkese her şeyi anlatamaz bazen insan kendine bile anlatamıyor susmak dünyanın en büyük cevaplarından biridir neden sustun diye soran da ahmaktır ben insansız yaşayamam çünkü dünyayı onlarla paylaşıyorum ben de onlardan biriyim sen de
Soran6 ayEvet gerçekten bende onlardan birisiyim bu arada özel değilse mesleğiniz nedir
- 6 ay
Bak ben sana bir şey anlatayım ponçiğim aşk başta heyecanla başlar güzel gider öyle bir duygudur ki sesini titrer kekelersin yan yana gelirsin heyecanlanırsın bir kelime dersin bir tartışma olur ve bir daha toparlayamazsın kanser gibidir ne yapsan iyileştiremezsin iyileştiğini zannedersin ama tedaviye devam edersin alçak gönüllülük ve hislerinin birleşmiş olduğu yerde duyguların başlar ve bu sefer hastalanırsın ve kanser iki tarafa da bulaşır ve sonunda gerçekten güzel şeyler yaşanmazsa ya da güzelce anlatılmazsa aşk ölür ama ölmeyecek tek şey anılardır anılarını yıllar sonra da unutmayacaksın ve unutma ki hiçbir zaman utanma zaman çok kıymetli olabilir ama sen de kıymetlisin hiçbir şey tek başına yaşanmaz
Soran6 aySoru çok felsefî bir soru düşündüm
Taş ve çiçek suya muhtaç ise su hiçbirine ait değil özgür olandır su olmayı seçerdim sanırım ama yinede sizinde ne düşündüğünüzu öğrenmek isterim
Soran6 ayTanıştığıma çok memnun oldum gerçekten çok güzel bir mesleğiniz ve bakış açıniz var bu arada siz nerelisiniz Çağatay bey
Soran6 ayBir gün sizde eğer isterseniz neden 7,/24 takildiginiz arkadaşınızla hayatınıza birlikte devam edemeniz sizin bu enkazın altında kalmanızı sağlayan şey neydi siz anlatın bende dinleyeyim tabi hala o konuyu yad etmek isterseniz
- 6 ay
Benim aileme de gidilecek de onu ailesi büyüttü de sen saksıda mi yetistin. Sende babanla muhattap et her işine koşsun hamal gibi o da senin ailenin gönlünü hoş etsin.
Gizli Üye(36-45)6 ayBulaşma
05 Yorumla
Soran6 ayZaten oda bana olan aşkından ölüp bitmiyor ki git deyince sen kararını vermişsin ne diyim ki diyor bazı insanlar olgulanasamiyor
Cevap sahibi6 ayBırak ondan olmaz kızım
Soran6 ayBıraktım zaten kafam rahat
Cevap sahibi6 ayGözünaydın o zaman
Soran6 ayYaş olmuş 28 hala küçük çocuk gibi ailesine karşı adeta süt dökmüş kedi saygı duy tamam ama arada bir sesin çıksın tavrın olsun kararin olsun dimi
Gizli Üye(30-35)6 ayOvvvvv kabus🫢
00 Yorumla
6 ayMuhtesem
20 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer