Güncellemeler
+1 yıl
yazdı kızlar , bu kez ben yazmadım :) önerileriniz için teşekkürler
sinirlenince fazla tepki veren bi boğa burcuyum, tamamen haklı ya da haksız da sayılmam, ama biraz daha değerimi anlasın istiyorum, normalde her saniye yazışırız bugün hiç yazışmadık, ne yapmalıyım?
Şimdi her seferinde ilk adımı senden bekliyorsa sakın yazma. Hep böyle olmuyorsa direkt beni özlemişsin daha fazla özletmeyim dedim diyip konuya dalabilirsin 😂😂😂
Cevap
1Cevap
Arkadaşlar özlesin felan demişte böyle ilişki yürümez be. Yok özlesin yok lovebombing yok gas loving garip saçma şeyler çıkarmışlar. Açın izleyen 11.22.63 gerçek aşk nasıl olurmuş izleyin. Diyorlar ya abi öyle seven erkek yok abi seven kız yok abi. Saçma sapan düşünceler bunlar! Eğer kendin düzgün birisiysen sanada düzgün birisi gelir. Acele edene hiç bir şey gelmez
Bazen ilk o yazıyorsa sen yazabilirsin ama hep senden bekliyorsa yazma
Yazma, çek kendini geri. Biraz ozlemesine izin ver.
git ara aşkta gurur olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?