Sevgilimle tartıştık bana yazmıyor, yazmalı mıyım?

sinirlenince fazla tepki veren bi boğa burcuyum, tamamen haklı ya da haksız da sayılmam, ama biraz daha değerimi anlasın istiyorum, normalde her saniye yazışırız bugün hiç yazışmadık, ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
yazdı kızlar , bu kez ben yazmadım :) önerileriniz için teşekkürler
Sevgilimle tartıştık bana yazmıyor, yazmalı mıyım?
Cevapla