Sevgilimle konuşmuyoruz onun bana yazması için ne yapmalıyım?

Sevgilimle tartıştık ve gün boyu hiç konuşmadik o da wpa giriyor yazmıyor bende yazmıyorum onun bana yazması için ne yapmalıyım sizce? Şunu da eklemek istiyorum 2 gün falan konusmadigimiz da olmuştu kendisi çok fazla inatçı ne yapmalıyım bu inadini kirmak için?
Sevgilimle konuşmuyoruz onun bana yazması için ne yapmalıyım?
Cevapla