O bana yazmiyor ben ona yazmiyorum ne olucak böyle? yazmasini beklemem doğru mu?

Ben ona kırıldım ama o farkinda değil ya da farkında umrunda değil
Güncellemeler
+1 yıl
Sen yaz demeyin ya insan bir merak eder bir buçuk aydır konuşmuyoruz ve görüşmüyoruz zaten en son ben yazmıştım görüldü atmışti sevmiyor demek ki
O bana yazmiyor ben ona yazmiyorum ne olucak böyle? yazmasini beklemem doğru mu?
Cevapla