Sevgilim istediği şeyi yapmadım diye bana yazmıyor, ne yapabilirim?

Mağlum konu da bi isteği vardi bende istemediğimi yapmıcağımı söyledi o da kaç yaşıma gelmişim ztn ciddi düşünüyorum diye ikna etmeye çalıştı bi kaç ay idare ettik en son hayır dedim diye yazmamaya aramamaya başladı umursamıyo merak etmiyor beni ama çok seviyorum 1,5 yıl olcak nerdeyse ayrılmak da istemiyorum sizce nasıl davransam tekrar normal davranır ayrılcaksak da güzelce konuşup bitirmek istiyorum
Sevgilim istediği şeyi yapmadım diye bana yazmıyor, ne yapabilirim?
Cevapla